НБУ курс:

USD

41,54

-0,00

EUR

45,00

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,55

41,48

EUR

45,30

45,10

Київський метрополітен тестує нові інформаційні покажчики для безпеки на ескалаторах

метро, тестування, ескалатор, показчики
Наліпки з написами та піктограмами, розміщені на балюстрадах ескалаторів. / КМДА

У київському метро триває робота над підвищенням безпеки пасажирів: на ескалаторах тестують нові інформаційні наліпки. Вони містять нагадування про основні правила користування ескалатором та закликають бути уважними. 

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомили в КП "Київський метрополітен".

Що відомо про нові наліпки

Наліпки попереджають про найпоширеніші порушення:

  • не бігти ескалатором;
  • триматися за поручень;
  • не сидіти на східцях; 
  • не притулятися до нерухомих частин;
  • піднімати багаж під час входу та виходу з ескалатора.

Наліпки з написами та піктограмами, розміщені на балюстрадах ескалаторів, покликані зробити правила користування більш помітними та зрозумілими для всіх пасажирів.

Інформаційні покажчики вже встановлені на станціях "Вокзальна" та "Либідська", а наступного тижня їх розмістять на станції "Дорогожичі".

Місця для наліпок були обрані не випадково – саме на цих станціях найчастіше фіксували нетипові ситуації та зупинки ескалаторів.

Ескалатор – об’єкт підвищеної небезпеки

У "Київському метрополітені" наголошують, що питання дотримання правил безпеки залишається важливим, оскільки ескалатор є об'єктом підвищеної небезпеки. Так, з початку 2025 року:

  • 28 пасажирів отримали травми, для надання допомоги викликали швидку;
  • 5 разів сторонні предмети (куртки, взуття, плащі) блокували механізм ескалатора, що призводило до ремонту і тимчасової зупинки роботи;
  • 368 разів ескалатор екстрено зупинявся через потрапляння дрібних предметів (монет, пряжок, ременів, поясів), створюючи ризик падіння пасажирів;
  • 1150 зупинок загалом сталося через нехтування правилами користування.

Нагадаємо, з 21 березня у Києві наземний громадський транспорт під час повітряної тривоги, після висадки охочих біля укриття, продовжуватиме рух за маршрутом.

Додамо, у метро Києва сповіщатимуть про загальнонаціональну хвилину мовчання. Для вшанування пам’яті загиблих оголошення транслюватиметься на 19 станціях метрополітену, де це можливо технічно.