- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Метро на Виноградар: триває будівництво дворівневого тунелю та тупику на кінцевій станції (ФОТО)
Компанія “Автострада” продовжує роботи з будівництва Сирецько-Печерської лінії метро на столичний житловий масив Виноградар та розпочала спорудження оборотного тупику на кінцевій станції "Проспект Правди" .
Про це повідомила пресслужба компанії.
Зазначається, що будівництво метро на київський житловий масив Виноградар ведеться цілодобово та одночасно на кількох дільницях. Зокрема роботи виконуються:
- зі спорудження шахтного стовбура над тунелем глибокого закладення "Сирець"- "Мостицька";
- на майданчику з дворівневими тунелями "Мостицька" - "Проспект Правди";
- на оборотному тупику ("Проспект Правди").
Так, спорудження 42-метрового шахтного стовбура над тунелем глибокого закладення між ст. "Сирець" та "Мостицька" виконують у вигляді замкнутого контуру із буросічних паль.
"Це дозволить створити бетонну стіну, яка стримуватиме ґрунт і запобігатиме проникненню води. Буріння проводимо буровою установкою Bauer BG", - пояснюють будівельники.
На будівництві двоярусного монолітного тунелю між ст. "Мостицька" та "Проспект Правди", де поїзди метро рухатимуться один над одним, триває армування та бетонування лоткової плити — так званої “підлоги” тунелю. Паралельно йде розробка котловану для продовження будівництва перегінного тунелю.
Також розпочато роботи на дільниці спорудження оборотного тупику — частини кінцевої станції "Проспект Правди", що призначена для обороту та нічного відстою поїздів метро.
"Щоб стабілізувати ґрунти, які в цьому місці особливо обводнені, використовуємо технологію закріплення Get grouting. Як це відбувається: за допомогою бурової установки під високим тиском у ґрунт нагнітається цемент, перемішується з ґрунтом і утворює тверду основу для подальшого будівництва", - розповіли в компанії.
Зауважимо, компанія "Автострада" була визнана переможцем процедури закупівлі з будівництва метро на Виноградар у Києві.
Вартість робіт складає 13,78 мільярда гривень, а завершити будівництво планують через 2,5 року.