НБУ курс:

USD

41,79

+0,03

EUR

48,35

+0,70

Готівковий курс:

USD

41,57

41,47

EUR

48,20

48,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Санкції не діють: Росія продовжує постачати нафту до Китаю - Bloomberg

Санкції не діють: Росія продовжує постачати нафту до Китаю - Bloomberg
Один з найбільших нафтових портів РФ стабільно працює.

Експорт нафти з основного тихоокеанського терміналу Росії "Козьміно" зберігається на стабільному рівні, оскільки вантажовідправники та трейдери продовжують здійснювати поставки, обходячи санкції США, залучаючи при цьому нові судна.

Sport Marketing Marathon 2025

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму! Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

Забронювати участь

Про це інформує Bloomberg.

Про експорт нафти

З 30 січня по 16 лютого жоден з шістнадцяти танкерів, що завантажували нафту ESPO в східному порту Козьміно, не потрапив до списку санкцій США, згідно з даними Bloomberg та Kpler.

Це сталося після того, як Вашингтон розширив обмеження на початку минулого місяця. За інформацією, половина цих суден є новими учасниками в транспортуванні місцевого сорту ESPO.

Нафтотрейдери з великою уважністю відстежують можливості Росії зберігати постачання сирої нафти на світові ринки, у той час як прямі переговори між адміністрацією Трампа та Москвою в Саудівській Аравії, що стосуються потенційного врегулювання ситуації в Україні, викликають питання щодо можливості послаблення санкцій.

Потоки нафти з Ірану — ще однієї цілі США — також продовжують бути стійкими, незважаючи на нові загрози щодо їх придушення.

Згідно з даними, з кінця січня багато суден, які вперше беруть участь у торгівлі нафтою ESPO, ходили під так званими зручними прапорами, серед яких Панама, Острови Кука, Сьєрра-Леоне та Джибуті.

Майже всі вантажі ESPO, за винятком одного, спрямовувалися до Китаю, де популярними напрямками стали порти Дуньїн, Хуейчжоу та Дунцзякоу. За інформацією Equasis, більшість суден належать компаніям, зареєстрованим у Шанхаї, Гонконзі та на Сейшельських островах.

Про ставки на вантажні перевезення

Після останніх санкцій США, які стали частиною нових заходів адміністрації Байдена, ставки на вантажні перевезення за маршрутом Козьміно – Азія справді зросли, але потім знову стабілізувалися.

На сьогодні плата за три-п'ятиденний рейс до Китаю складає близько 5 мільйонів доларів, за даними суднових брокерів і китайського приватного нафтопереробника. Це більше, ніж 1,5 мільйона доларів до 10 січня, але все ж менше, ніж на пікових рівнях.

Нагадаємо, Сполучені Штати готові обговорювати поступове зняття санкцій з Росії в рамках переговорів щодо припинення війни в Україні. Це питання стало одним із ключових під час зустрічі представників США та РФ, яка відбулася у Саудівській Аравії.

Додамо, на початку лютого Трамп заявив, що готовий вдвічі посилити санкційний тиск на Росію, щоб змусити її припинити війну проти України.