- Категорія
- Новини
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Український наземний робот "Лють" допущений до експлуатації у підрозділах ЗСУ

Міністерство оборони України офіційно затвердило та дозволило використовувати в українських Силах оборони наземний роботизований комплекс “Лють” вітчизняного виробництва.
Ми збираємо історії тих, хто зробив надскладне, але й найважливіше рішення в житті - стартувати власну справу. Хто розпочав з нуля і вже три роки будує бізнес. Хто повернувся з фронту і занурився в підприємництво. Хто обрав франшизу як старт і зумів розвинути успішну модель.
Спецпроєкт створено за підтримки Visa в Україні
Про це повідомляє пресслужба Міноборони.
Цей комплекс призначений для виконання різноманітних завдань у складних умовах, зокрема, для розвідки та підтримки вогнем українських підрозділів. Про це повідомило Головне управління забезпечення супроводження життєвого циклу озброєння та військової техніки."
У відомстві зазначили, що роботизований комплекс "Лють" випробуваний у реальних бойових умовах. Робот озброєний кулеметом калібру 7.62 і додатковим обладнанням, завдяки якому може виявляти та уражати цілі як удень, так і вночі. Він досить компактний – поміщається у кузов військового пікапа, оснащений безшумним електричним двигуном.
Завдяки ємному акумулятору "Лють" може працювати протягом тривалого часу. Високий кліренс забезпечує стабільний рух по пересіченій місцевості, а робота можлива в широкому діапазоні температур.
"Оператор керує комплексом із захищеної позиції, не наражаючись на небезпеку. Головне завдання наземних роботів – посилити наші підрозділи та замінити солдата на найнебезпечніших ділянках", - повідомляють в Міноборони.
Перед цим Міноборони допустило до експлуатації універсального наземного робота "Гулівер". Він створений для виконання широкого спектра завдань у складних погодних і тактичних умовах.
Також нещодавно Міноборони кодифікувало та дозволило використання у Силах оборони логістичного наземного роботизованого комплексу "Тесля", який призначений для призначена для перевезення вантажів у зонах бойових дій.