НБУ курс:

USD

41,44

--0,07

EUR

45,16

--0,06

Готівковий курс:

USD

41,63

41,55

EUR

45,55

45,38

Виробник кормів для тварин Kormotech збільшив річний оборот на 6,5%

будівля, Kormotech
Kormotech минулоріч збільшив оборот. Фото: Kormotech

Український виробник кормів для домашніх тварин Kormotech у 2024 році збільшив річний оборот на 6,5% порівняно з аналогічним періодом 2023 року - до 162,7 млн доларів. Торік сумарно реалізовано понад 80 тисяч тонн кормів, а стратегічний план по ринках країн Балтії був виконаний на 102%.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Про це йдеться у пресрелізі компанії.

За 2024 рік група компаній Kormotech сумарно продала 83 тисячі тонн сухих та вологих раціонів для котів та собак. Загалом в тоннах це майже на 7,5% перевищує показники 2023 року. Найбільше раціонів було продано саме у сегменті преміум — понад 37 тисяч тонн.

Згідно зі стратегією Kormotech до 2028 року, експортний фокус зосереджений саме на країнах Центрально-Східної Європи. Основними експортерами минулого року стали Румунія, Болгарія, Литва, Латвія та Молдова.

За словами управляючого директора регіону Центрально-Східної Європи Юрія Бикоріза, у розрізі експортної стратегії Kormotech продовжує формувати комерційну команду, вибудовувати присутність на ключових ринках та формує довгострокові партнерства з професійними дистрибʼюторами.

"Вони — наша  точка опори на ринках. І, звісно, виводимо нові асортименти та бренди. Стратегічно, 2025-й — час злету Kormotech на ринках Центрально-Східної Європи", — зазначив Бикоріз.

"До 2028 року нашою стратегічною ціллю у Молдові є стати виробником портфелю брендів №1 на ринку. Наразі, згідно із нашими оцінками, ми займаємо другу позицію на петфуд-ринку Молдови. Так, згідно із результатами минулого року, приріст у тоннах порівняно з 2023-м становить +1,8% та +9,1% у грошах, відповідно", — пояснив Едуард Бабенко, керівник напрямку Україна, Молдова, Південно-Східна Азія.

Крім того, група компаній Kormotech за минулий рік змогла виконати стратегічний план по ринках країн Балтії на 102%, зокрема у Литві, план продажів був перевиконаний на 14%. Окрім того, у Литві бренд преміального харчування для собак та котів Club 4 Paws досяг 31% впізнаваності серед кінцевих споживачів.

Нині команда працює над оновленою go-to-market strategy, згідно із якою, має намір увійти щонайменше у топ-5 петфуд-виробників на ринках країн Балтії.

Нагадаємо, виробник кормів для тварин "Кормотех" розширює свої виробничі потужності у вільній економічній зоні (ВЕЗ) Кедайняй. Компанія розпочинає будівництво нового заводу вартістю 60 мільйонів євро, який створить близько 200 нових робочих місць у Литві.