НБУ курс:

USD

41,49

--0,08

EUR

44,75

--0,08

Готівковий курс:

USD

41,50

41,42

EUR

45,20

45,00

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

TikTok запускає сервіс для стримінгу музики: хоче конкурувати з Apple і Spotify

TikTok, смартфон
TikTok. Фото: Depositphotos

Китайська компанія ByteDance, яка володіє соцмережею TikTok, запускає стримінговий сервіс TikTok Music. Таким чином планується створити конкуренцію для Apple Music і Spotify. Про це пише 9to5mac.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Як й інші стримінги, TikTok Music дозволяє користувачам отримати доступ до повного каталогу пісень і додати їх до бібліотеки. Для цього TikTok співпрацює з великими звукозаписними компаніями, зокрема з Universal Music Group, Warner Music Group і Sony Music.

Але щоб зробити платформу привабливою, особливо для підлітків, TikTok Music надає рекомендації пісень і персоналізовані підбірки, щоб допомогти користувачам знайти пісні, які стали вірусними у відео TikTok. Також є можливість для створення спільних списків відтворення, імпорту музичної бібліотеки з інших платформ і пошуку пісні за допомогою тексту.

Крім того, сервіс отримав функцію ідентифікації пісень, яка працює як програма Shazam від Apple. TikTok Music також дозволяє коментувати пісні й альбоми й знаходити пропозиції пісень за допомогою вертикальної прокрутки – подібно до того, як можна гортати відео в основній програмі TikTok.

Наразі TikTok Music доступний лише в Бразилії та Індонезії. Зокрема, в Бразилії місячна підписка коштує 3,49 доларів (так само, як і підписка на Apple Music там). Однак інформації про те, коли платформа зʼявиться в інших країнах, немає.

Нагадаємо, що стримінг музики – не єдина галузь, де намагається розвинутися TikTok. Нещодавно стало відомо, що застосунок хоче конкурувати з Amazon, адже мережа запускає продаж товарів, які стали популярними серед творців відео. Детальніше про це читайте тут.

Джерело фото: ua.depositphotos.com