- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
В "Дії" запускають оцінку якості від користувачів
Команда Мінцифри працює над запуском першого етапу сервісу оцінки якості в застосунку “Дія” — будуть збирати та аналізувати зворотний зв’язок від користувачів.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
"У центрі кожної послуги, яку запускаємо в Дії, — людина. Тому для нас важливо знати про ваш досвід користування застосунком більше. Для цього вводимо оцінку якості", - зазначив Федоров.
За його словами, зараз команда працює над запуском першого етапу цього сервісу — будуть збирати та аналізувати зворотний зв’язок від користувачів, щоб робити продукти прогресивнішими. Пілотом послуги, якість якої зможете оцінити, стане витяг про місце проживання.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaДля оцінювання обрали методику CSAT (Customer Satisfaction Score). За рейтингом від 1 до 5 у вигляді емодзі і коментаря користовача вибудовуватимуть карту емоції послуги.
"Тільки уявіть — витрачаєте менше хвилини на відправку відгуку, а ваша інформація вже на інтерактивному дашборді, з якого команда аналізує відповідні показники та передає до менеджменту послуги", ", - наголосив міністр.
Він підкреслив, що це не просто оцінка послуг, це як донат для будівництва взаєморозуміння між користувачем та "Дією".
Нагадаємо, в застосунку “Дія” тепер українці можуть згенерувати витяг про місце проживання за кілька кліків.
Нагадаємо, в застосунку "Дія" з'явилися чотири нові сервіси- електронні пенсійне посвідчення та посвідка на проживання, документи англійською і послуга шерингу авто.
Також незабаром батьки зможуть оформити згоду на тимчасовий виїзд дитини за кордон у застосунку “Дія” за кілька кліків та без участі нотаріуса.