НБУ курс:

USD

41,93

-0,00

EUR

43,58

-0,00

Готівковий курс:

USD

42,34

42,25

EUR

44,40

44,15

"Київський метрополітен" шукає фахівців з обслуговування та ремонту ескалаторів: які умови

"Київський метрополітен" шукає фахівців з обслуговування та ремонту ескалаторів: які умови
Фото: КП "Київський метрополітен" / Facebook

КП "Київський метрополітен" оголосило набір фахівців з обслуговування та ремонту ескалаторів за різними напрямами. Зокрема відкриті такі вакансії: слюсар-електрик, слюсар-ремонтник, електромеханік та інші. 

Про це повідомляє комунальне підприємство.

Зазначається, що вимоги до кандидатів/кандидаток є наступними:

  • професійно-технічна освіта (бажано в галузі механіки, електротехніки або аналогічній сфері); 
  • відповідальність, уважність і вміння працювати в команді; 
  • досвід роботи з обслуговування та ремонту ескалаторів буде перевагою.

Серед обов'язків "Київський метрополітен" називає наступні:

  • керування ескалатором; 
  • регулярне технічне обслуговування ескалаторів; 
  • діагностика та ремонт несправностей; 
  • виконання планових та аварійних ремонтних робіт.

Умови роботи, які пропонує "Київський метрополітен":

  • заробітна плата від 14 000 до 21 100 грн; 
  • офіційне працевлаштування; 
  • стабільні соціальні гарантії; 
  • від 28 днів відпустки на рік  (з поступовим збільшенням кількості днів); 
  • можливості для професійного росту та розвитку.

Усі зацікавлені у вакансії можуть звертатися за телефоном (044) 238-47-06 або заповнити форму за посиланням, після чого з ними зв’яжуться фахівці з кадрової роботи.

У "Київському метрополітені" нагадують, що у столичній підземці працює 122 ескалатори різної глибини залягання. Для справної роботи, обладнання потребує періодичних ремонтів, регулярного обслуговування та дбайливого ставлення.

Мобілізація чоловіків посилила кадровий голод у київському метро

За інформацією виконуючого обов’язки начальника комунального підприємства Віктора Вигівського, наразі жінки складають 41% від загальної кількості працівників метрополітену. Серед них є не лише представниці традиційно "жіночих" професій, а й жінки, які опановують спеціальності, що раніше вважалися переважно чоловічими.

Так, наразі в технічній школі метрополітену вже проходить навчання майбутня машиністка електропоїзда. Це перша жінка, яка проходить підготовку за цією спеціальністю в історії підприємства.

Водночас, КП "Київський метрополітен" зіштовхується з дефіцитом кадрів, особливо за такими спеціальностями як слюсар, токар, електрик, машиніст. Наразі вакантними залишаються понад 15% посад.

Ця ситуація зумовлена специфікою роботи у метрополітені, вимушеною міграцією та мобілізаційними заходами. Багато вакансій вимагають не лише відповідної освіти, а й додаткового навчання безпосередньо на підприємстві, що займає близько 12 місяців.

Зазначимо, що у червні у зв'язку з дефіцитом фахівців робітничих професій у київському метрополітені змінили графіки руху поїздів. У пікові години інтервали між поїздами збільшився до 3-4 хвилин, а у міжпікові – до 6-6,5 хвилин. Графіки ж вихідного дня залишились без змін: час очікування поїзда складає 6-7 хвилин.