- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Кличко відзвітував, як тривають протиаварійні роботи на мосту Метро (ФОТО)
У Києві наприкінці серпня розпочалися протиаварійні роботи на мосту Метро. Це один з етапів робіт з реставрації об’єкту, який був введений в експлуатацію у 1965 році.
Про це повідомив мер столиці Віталій Кличко.
За його словами, наразі фахівці працюють над встановленням тимчасових металевих підтримуючих конструкцій у прогонах споруди. Це забезпечить безпечну експлуатацію мосту без його закриття до початку реставрації.
Крім того, як зауважив мер столиці, відбуваються підготовчі роботи з влаштування викаточних пірсів та підкранових естакад.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua"Це дасть можливість виконувати основні роботи з монтажу металевих елементів підтримуючих конструкцій, влаштування льодорізів для забезпечення льодоходу", - пояснив Кличко.
Також будівельники розпочали віброзанурення паль у руслі річки Дніпро для влаштування підтримуючих конструкцій мосту.
"Сьогодні Міст Метро працює в обмеженому режимі щодо вантажопідйомності. На час виконання протиаварійних робіт рух авто та поїздів метрополітену спорудою збережений — між правим та лівим берегами Дніпра. Також забезпечене судноплавство", - наголосив Кличко.
Про міст Метро
У Києві шість автомобільних мостів через Дніпро, і "міст Метро" – один з найстаріших.
Його ввели в експлуатацію у 1965 році. Це була перша у світі аркова споруда з великими прогонами, спроєктована на сухих стиках.
Через міст проходить Святошинсько-Броварська лінія метро – так звана "червона гілка". Разом із Русанівським мостом вони сполучають правобережну частину Києва з Русанівкою, Лівобережним масивом, Воскресенкою, Лісовим масивом, зоною відпочинку – Гідропарком.
У 2023 році Комісія з перевірки стану мостових споруд оглянула міст Патона та міст Метро у Києві. Експерти зафіксували суттєві пошкодження на них.
Протиаварійні роботи на мосту Метро у столиці коштуватимуть бюджету 2 мільярди гривень. Реставрація аварійного мосту триватиме не довше двох років.
У 2023 році КМДА з посиланням на оцінки європейських фахівців повідомляло, що перебудувати "міст Метро" коштує щонайменше 500 млн євро.