- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Найближчим часом "синя" гілка київського метро відновить повноцінний рух, - КМДА
На перегоні між станціями метро "Либідська" та "Деміївська" київського метрополітену триває тестова обкатка поїздів і пусконалагоджувальні роботи. Наразі фахівці здійснюють перевірку та тестування всіх систем безпеки руху поїздів.
Про це повідомляє пресслужба Київської міської державної адміністрації (КМДА).
Зазначається, що фахівці перевіряють системи сигналізації та зв’язку, електропостачання, а також роботу системи автоматичного регулювання швидкості руху поїздів.
Також під час руху обкаточних поїздів перевіряють ширину, просадку та кут нахилу колійного полотна.
Паралельно спеціалісти проводять заміри та ведуть цілодобовий нагляд і спостереження за конструкцією тунелю.
Тестують нову ділянку на різних швидкостях руху електропоїздів – від 25 км на годину з поступовим збільшенням до встановленої швидкості.
Нагадаємо, що запуск першого пробного поїзда з вагоном-колієвимірювачем відбувся у ніч з 30 на 31 серпня, перед пуском якого перевірили габарити тунелю.
Як наголошують в КМДА, пусконалагоджувальні роботи, перевірка та тестування є вкрай важливими перед повноцінним відновленням руху з пасажирами, оскільки справна робота всіх систем – основа безпеки руху поїздів.
"Роботи тривають у посиленому режимі, аби найближчим часом "синя" лінія метрополітену відновила повноцінний рух між станціями "Героїв Дніпра" та "Теремки"", - підсумували в КМДА.
Раніше мер Києва Віталій Кличко прокоментував вручення підозр працівникам КП "Київський метрополітен" у справі про руйнування тунелю між станціями "Деміївська" та “Либідська”, заявивши, що прокуратура маніпулює у своїх заявах про причини руйнування тунелю.
Кличко також повідомив, що відповідно до отриманих результатів експертизи, основними причинами руйнування було неякісне будівництво та порушення в монтажу кілець тунелю.
Київ закрив найновішу ділянку метро
Нагадаємо, 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку з необхідністю термінового ремонту закрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.
Таким чином, незадіяними у перевезеннях залишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".
Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.
Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі і відокремлено від решти метрополітену.
24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказали, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві була низька якість проєктування та будівельних робіт цього відрізку.