НБУ курс:

USD

41,35

--0,10

EUR

46,15

--0,09

Готівковий курс:

USD

41,73

41,67

EUR

46,62

46,50

Найближчим часом "синя" гілка київського метро відновить повноцінний рух, - КМДА

метро
Фото: t.me/KyivCityOfficial

На перегоні між станціями метро "Либідська" та "Деміївська" київського метрополітену триває тестова обкатка поїздів і пусконалагоджувальні роботи. Наразі фахівці здійснюють перевірку та тестування всіх систем безпеки руху поїздів. 

Економічна відповідальність: Топ платників податків 2024
Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте “білий бізнес” та чесно платить податки задля підтримки держави — запрошуємо взяти участь у проєкті “Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024”
Заповнити анкету

Про це повідомляє пресслужба Київської міської державної адміністрації (КМДА).

Зазначається, що фахівці перевіряють системи сигналізації та зв’язку, електропостачання, а також роботу системи автоматичного регулювання швидкості руху поїздів. 

Також під час руху обкаточних поїздів перевіряють ширину, просадку та кут нахилу колійного полотна.

Паралельно спеціалісти проводять заміри та ведуть цілодобовий нагляд і спостереження за конструкцією тунелю.

Тестують нову ділянку на різних швидкостях руху електропоїздів – від 25 км на годину з поступовим збільшенням до встановленої швидкості. 

Нагадаємо, що запуск першого пробного поїзда з вагоном-колієвимірювачем відбувся у ніч з 30 на 31 серпня, перед пуском якого перевірили габарити тунелю.

Як наголошують в КМДА, пусконалагоджувальні роботи, перевірка та тестування є вкрай важливими перед повноцінним відновленням руху з пасажирами, оскільки справна робота всіх систем – основа безпеки руху поїздів.

"Роботи тривають у посиленому режимі, аби найближчим часом "синя" лінія метрополітену відновила повноцінний рух між станціями "Героїв Дніпра" та "Теремки"", - підсумували в КМДА.

Раніше мер Києва Віталій Кличко прокоментував вручення підозр працівникам КП "Київський метрополітен" у справі про руйнування тунелю між станціями "Деміївська" та “Либідська”, заявивши, що прокуратура маніпулює у своїх заявах про причини руйнування тунелю.

Кличко також повідомив, що відповідно до отриманих результатів експертизи, основними причинами руйнування було неякісне будівництво та порушення в монтажу кілець тунелю. 

Київ закрив найновішу ділянку метро

Нагадаємо, 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку з необхідністю термінового ремонту закрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.

Таким чином, незадіяними у перевезеннях залишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".

Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.

Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі і відокремлено від решти метрополітену.

24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказали, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві була низька якість проєктування та будівельних робіт цього відрізку.