- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Tesla підвищує ціни на найпопулярніші авто одразу в кількох країнах

Компанія Tesla підвищила ціни на свої авто в США, Канаді, Китаї і Японії. Таке підвищення ціни на найпопулярніші моделі одночасно на кількох ринках компанія зробила вперше.
2 липня на HR Wisdom Summit дізнайтеся про ефективне та стратегічне партнерство між керівником і тим, хто створює бізнес-цінності завдяки управлінню талантами
Компанія готова пожертвувати маржею заради обсягу продажів, але також прагне підвищити ціни, де це можливо, щоб відповідати поставкам і випуску, повідомляє Reuters.
Минулого місяця виконавчий директор Ілон Маск заявив, що компанія віддасть пріоритет зростанню продажів, а не рентабельності, і сподіватиметься на отримання прибутку пізніше від розгортання програмного забезпечення для автономного керування.
З січня Tesla перейшла на модель ціноутворення в режимі реального часу, яка ближче до авіакомпаній або спільної поїздки, ніж фіксовані ціни традиційної моделі автомобільної промисловості.
Model Y і Model 3 у Сполучених Штатах подорожчала на 250 доларів. Приблизно так само змінилися ціни на другому за величиною ринку в Китаї, а також у Канаді та Японії.
Це перший випадок із січня, коли Tesla підвищила ціну на свій найдешевший автомобіль Model 3 у США.
Model 3 початкового рівня із заднім приводом все ще приблизно на 14% дешевша в США, ніж на початку року. Дальнобійна версія Model Y залишається приблизно на 24% дешевшою на найбільшому ринку Tesla.
У Канаді Tesla підвищила ціни на 300 канадських доларів (222 долари) на потужні версії моделей Model 3 і Model Y. В Японії ціни на модель початкового рівня Model 3 зросли на 37 000 ієн (269 доларів).
Tesla розпочала цінову війну на найбільшому ринку світу, коли минулого року почала знижувати ціни в Китаї, де вона та інші відомі автовиробники стикаються зі зростаючою конкуренцією з боку низки місцевих брендів електромобілів.
21 квітня стало відомо, що Tesla підвищує ціни в США на електромобілі Model S і X преміум-класу, хоча вони все ще на 20% нижчі, ніж на початку року після різкого зниження вартості, щоб стимулювати попит.