- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Україна починає модернізувати річковий флот Дунайського пароплавства: хто за це заплатить (ФОТО)
![Фото: Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України Україна починає модернізувати річковий флот Дунайського пароплавства: хто за це заплатить (ФОТО)](https://delo.ua/static/content/thumbs/375x243/f/2d/r4t3zw---c17x11x50px50p-c17x11x50px50p--15e27aecb027246a945c971d17f652df.jpg)
Україна розпочинає модернізацію річкового флоту Українського Дунайського пароплавства (УДП) спільно з міжнародними партнерами. Планується модернізувати весь тяговий флот УДП, який налічує 45 одиниць (25 в експлуатації, 20 у резерві).
Про це повідомляє пресслужба Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.
Там зауважують, що річковий флот Дунайського пароплавства має середній вік понад 40 років. Для продовження роботи українського флоту в країнах ЄС терміново потрібна капітальна модернізація самохідних суден із заміною двигунів на більш екологічні та енергоефективні.
Зазначається, що підготовчі роботи на суднах, призначених до модернізації, проведуть в Україні на заводі ПрАТ «Українське Дунайське Пароплавство» (УДП), а заміна двигунів відбудеться в Австрії. Перше судно типу «Капітан Антіпов» вже готується до відправки в Австрію.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaВ рамках договору також законтрактовані японські двигуни Mitsubishi. В Україні наявні сертифікованих компанії, що можуть забезпечити їх сервісне обслуговування. Вже у квітні їх мають поставити на завод ÖSWAG.
Задача інженерів – провести заміну двигунів таким чином, щоб це не вплинуло на ходові якості судна. Крім того, двигуни мають дообладнати для відповідності екологічним вимогам Stage5.
Одночасно з проєктом модернізації перших 5 тривають перемовини щодо модернізації інших серій самохідних суден.
Як наголошують у відомстві, стратегічна задача – модернізувати увесь тяговий флот УДП, який на сьогодні налічує 45 одиниць (25 в експлуатації, 20 в резерві).
![](https://delo.ua/static/content/thumbs/120x82/0/e7/k5ba7j---c120x82x50px50p-c120x82x50px50p--af5b42afada6a85fc9629ca2100a7e70.jpg)
![](https://delo.ua/static/content/thumbs/120x82/e/30/sp5g23---c120x82x50px50p-c120x82x50px50p--7ecb9e0bf50693708e8fd30a3dc0a30e.jpg)
![](https://delo.ua/static/content/thumbs/120x82/4/97/bn77zu---c120x82x50px50p-c120x82x50px50p--dc6b458b87dec9f4dc23ef4fa7ac0974.jpg)
«Минулого року у Лондоні підписали угоду з IFC, спрямовану на залучення інвестицій для цих потреб. На сьогодні маємо підписаний договір з австрійською компанією ÖSWAG на виконання робіт з модернізації перших п’яти суден цієї серії. ÖSWAG має величезний досвід модернізації старого дунайського флоту – як вантажного, так і пасажирського" – підкреслив віце-прем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад, територій та інфраструктури України Олександр Кубраков.
Він додав, що економічний ефект від модернізації одного судна на рік – понад €800 тисяч і 20-25% палива. Також завдяки цьому буде можливо забезпечити скорочення простоїв в ремонті та витрат на пошук та купівлю запчастин.
Нагадаємо, Українське дунайське пароплавство розпочало розбудову власного флоту. На Кілійському суднобудівному судноремонтному заводі розпочалася підготовка до створення несамохідного судна з конструкцій суден-донорів. Це наступний етап проєкту розбудови флоту барж Українського дунайського пароплавства (УДП).