НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Вперше пасажири купили більше залізничних квитків через застосунок, ніж у касах

Укрзалізниця, залізничні квитки, додаток укрзалізниці
Фото: УЗ

У квітні частка продажу залізничних квитків через застосунок "Укрзалізниці" вперше перевищила обсяги продажів у касах, досягнувши 22,8% від загальної кількості проданих квитків.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це 17 травня повідомила пресслужба компанії.

Уточнюється, що у касах пасажири придбали 22,3% квитків від загального обсягу. Загалом компанія продає 78% квитків на поїзди онлайн: через застосунок, офіційний сайт, чат-боти та партнерські канали продажу.

Заступниця директора департаменту з питань інформаційних технологій "Укрзалізниці" Вікторія Галатін зауважила, що її команда постійно проводить аналіз звернень пасажирів, щоб корегувати свої цілі відповідно до реальних потреб.

"Наприклад, в одному з останніх релізів ми додали можливість докупити квитки на тварин та багаж до вже існуючого квитка — раніше це можливо було зробити виключно в касі. Бачимо, що ця функція і всі попередньо реалізовані — затребувані та користуються попитом серед користувачів. Маємо ще багато вимог до функціональності, які упорядковані за ступенем важливості, і далі продовжуємо працювати над покращенням наших онлайн послуг", — розповіла вона.  

Нагадаємо, що в Україні набули чинності зміни до правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом. Також УЗ запровадила зміни у процедурі повернення коштів пасажирам, які здали квитки