- Категорія
- Авто
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Через дефіцит чіпів Tesla нібито відмовляється від подвійних електронних блоків управління
Через брак напівпровідникових компонентів Tesla вирішила видалити один із двох електронних блоків управління, які зазвичай встановлюються на кермові тяги деяких китайських автомобілів Model 3 та Model Y. Про це повідомляє CNBC з посиланням на неназваних співробітників автовиробника.
Tesla не повідомила про виключення блоку, яке, за даними видання, вже торкнулося десятків тисяч автомобілів, що відвантажують клієнтам у Китаї, Австралії, Великобританії, Німеччині та інших країнах Європи. Поки не ясно, чи буде компанія вносити аналогічні зміни до автомобілів, що виготовляються або поставляються до США.
Видання передбачає, що такі рішення прийняті через брак чіпів. Але це також означає, що Tesla не може перетворити свої автомобілі на безпілотні.
За словами неназваних співробітників автовиробника, додавання функціональності "рівня 3", яка дозволить водієві використовувати свою Tesla без допомоги рук, вимагатиме системи з подвійним електронним блоком керування. Якщо в машині немає, необхідно буде відвідати сервісний центр.
Але виключення блоку не викликає проблем з безпекою, оскільки ця частина вважалася вторинним електронним компонентом управління, що використовується в основному як резервний.
Відсутність блоку управління знизить витрати Tesla у короткостроковій перспективі, якщо внаслідок змін системи не виникне проблем.
Коли Tesla прийняла рішення виключити електронний блок управління зі своїх кермових рейок, точилася внутрішня дискусія про те, чи слід повідомляти клієнтів, розповіли CNBC два співробітники. Ці люди попросили залишитись анонімними, тому що вони не уповноважені говорити від імені компанії.
У лютому 2022 року Tesla Inc. довелося відкликати у США понад 817 тисяч автомобілів через те, що звуковий сигнал може не спрацювати, якщо водій не пристебнув ремінь безпеки, коли машина заводиться. Компанія виконає бездротове оновлення програмного забезпечення для вирішення цієї проблеми.
Перед цим компанії довелося відкликати майже 54 тисяч автомобілів, які оснащені програмним забезпеченням Full Self-Driving (Beta) для автономного водіння. NHTSA заявило, що функція, також відома як бета-версія FSD, може дозволити транспортним засобам проїжджати перехрестя без зупинки, незважаючи на відповідний знак.