- Категорія
- Дозвілля
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
У США блогер витратив $3 млн, щоб відтворити серіал "Гра в кальмара": переможець отримав $456 тисяч
Популярний YouTubе-блогер Джиммі Дональдсон (MrBeast) відтворив насправді гучний південнокорейський серіал від Netflix «Гра в кальмара».
У реконструкції серіалу брало участь 456 гравців. Вони змагалися за винагороду у розмірі $456 тисяч, пише The New York Post.
Насправді учасники також проходили дитячі ігри, зокрема ті, що були в серіалі, — «Червоне світло — Зелене світло», перетягування канату та проходження скляним мостом. Щоправда, на відміну від вигаданого оригіналу, гравці цієї гри, що програли, не гинули, а просто вибували.
Дональдсон розповів, що на створення локацій витратив $2 млн та ще $1,5 млн на призи. Крім основного виграшу для переможця блогер надав кожному гравцю по $2 тисячі та $10 тисяч тому, хто посів друге місце.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaРеконструкція гри вийшла видовищною. На кожному гравці була бездротова вибухівка, наповнена фальшивою кров'ю, яка вибухнула при програші. Під час перетягування каната учасники падали до ями з піною, а не розбивалися, як у серіалі.
Втім, не всім припала до смаку ідея блогера. Багато хто звинуватив його в тому, що він відтворює серіал, який пропагує експлуатацію бідних людей багатими. Інші ж порахували, що блогер навпаки іронізує над такими змаганнями.
Такий контент типовий для Дональдсона. Він став відомий тим, що влаштовує абсурдні змагання та пропонує людям за гроші взяти у них участь. На даний момент на його каналі понад 78 млн. передплатників.
Нагадаємо, у Північній Кореї суд засудив до страти чоловіка, який привіз до країни і продав школярам USB-накопичувач із копією популярного серіалу "Ігри в кальмари" від Netflix.
При цьому в інших країнах "гра в кальмара" користується великою популярністю. Серіал показав один із найуспішніших стартів в історії Netflix.
При цьому напередодні "Гру в кальмари" обігнав новий серіал Netflix - "Поклик пекла". Вже за день після старту він очолив рейтинг у 80 країнах.