На хвилі буму серіалу "Гра в кальмара" Netflix створив кастомізовані футболки та зайшов у рітейл

На хвилі буму серіалу "Гра в кальмара" Netflix створив кастомізовані футболки та зайшов у рітейл
Кадр з серіалу "Гра в кальмара". Netflix

Мега-популярність серіалу "Гра в кальмара" стала драйвером для Netflix у запуску напрямку продажу мерчу в рітейлі, що давно роблять його конкуренти, заробляючи мільярди. Партнером стрімінг-гігант вибрав Walmart

Корейська драма про виживання " Гра в кальмара", що лідирує на Netflix, може стати для стрімінг-гіганта проривом у світових продажах мерчу і приносити мільярди. На мерчі давно добре заробляють конкуренти платформи на кшталт Disney, пише Quartz.

Netflix системно продажами мерчу до своїх кінопроектів не займався, але зараз ситуація змінилася.

Компанія домовилася з Walmart - найбільшим рітейлером Америки, який створив спеціальну цифрову вітрину для потокового гіганта. Там продаються футболки та сувеніри, пов'язані не лише з хітом платформи "Грою в кальмара", а й мерч до інших популярних серіалів ("Дуже дивні справи", "Відьмак" та ін.).

Спецрозділ Мерч до серіалів і фільмів Netflix на Walmart

Цей крок пов'язаний із брендингом та просуванням, зауважують експерти. Netflix вже зайшов до будинків своїх більш ніж 200 мільйонів передплатників, але пропозиція продуктів, які шанувальники можуть використовувати щодня, закріплює прихильність до бренду. Фанати стають його промоутерами.

Час для старту платформ вибрано дуже успішно. Наразі спостерігається величезний попит на речі, пов'язані із серіалом "Гра в кальмара".

Серіал набрав 111 млн переглядів та випередив попереднього лідера - проект "Бріджертони", який мав 82 млн переглядів за аналогічний період.

Через пару тижнів після виходу серіалу продаж білих сліпонів Vans, в яких ходили гравці, збільшилися на 7800%. Бестселером стали бірюзові костюми гравців, пошуковий запит на які виріс на 97%, популярні і червоні костюми, і маски охоронців – пошук на них виріс на 62%.

Спаду попиту найближчим часом не передбачається, тому що він підігрівається Хеллоуїном, що наближається, для якого активно шукають костюми.

При цьому експерти зазначають, що у випадку з мерчем до "Гри в кальмари" головними конкурентами Netflix є ноунейми з Amazon та eBay, які швидко зорієнтувалися та широко розгорнули продаж неліцензійних підробок.

Чим оригінальні футболки та худі від Netflix до серіалу "Гра в кальмара", де купити і скільки коштують

Сам Netflix на тлі надпопулярності "Ігри в кальмара" створив колекцію Мерч, що складається з футболок і худи з графікою з серіалу.

Їх можна кастомізувати - вибрати кадри, додати піктограми, логотип корейською або англійською мовами, а також номер гравця на вибір: 067, 456, 001 або 218 (номери основних персонажів серіалу).

Мерч до серіалу "Гра у кальмара"

Худі ($50) продаються на веб-сайті Netflix.
Футболки ($35) продаються на веб-сайті Netflix.

У жовтні цього року Netflix запустив українськомовну версію сайту, а також дублювання фільмів та серіалів українською мовою.