НБУ курс:

USD

41,29

+0,03

EUR

43,47

--0,10

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

43,85

43,55

Російська пропаганда змінює стратегію: готують росіян до "несподіваних підсумків" війни

Російська пропаганда змінює стратегію: готують росіян до "несподіваних підсумків" війни

Російські пропагандисти взяли "оперативну паузу" для перебудови стратегії ведення інформаційної війни проти України. Підконтрольні Кремлю ЗМІ почали готувати росіян до "несподіваних підсумків": поразки у війні та капітуляції.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомили у Центрі протидії дезінформації при РНБО.

У відомстві наголосили, що останнім часом на театрі військових дій в Україні сталося одразу кілька ключових подій:

  • зупинка наступу ворога майже в усіх напрямках,
  • надання Україні важкого озброєння,
  • евакуація захисників Маріуполя з "Азовсталі".

"Всі ці фактори не сприяють окупантам у захопленні українських територій. Але незважаючи на військові поразки, роспропаганда змушена щодня спілкуватися з аудиторією, яка й надалі чекає на "перемогу", - йдеться в повідомленні.

Розуміючи, що на тлі військових невдач медійні історії про "біолабораторії" та "радіоактивний попіл" перестають працювати, пропагандистські медіа почали перебудовувати стратегію та готувати росіян до "несподіваних підсумків": поразки у війні та капітуляції.

Аргументом на користь цього є медійне затишшя у прокремлівських ЗМІ та капітуляційна риторика їхніх експертів.

Як повідомлялося раніше, пропагандистським російським ЗМІ наказали розповідати про війну в Україні як про збройне протистояння країни-агресора РФ з усіма країнами Європейського Союзу та НАТО.

Нагадаємо, довіра до пропагандистських телеканалів серед росіян падає, а до Telegram та соціальних мереж - зростає.