- Категорія
- Суспільство
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Російська пропаганда змінює стратегію: готують росіян до "несподіваних підсумків" війни
Російські пропагандисти взяли "оперативну паузу" для перебудови стратегії ведення інформаційної війни проти України. Підконтрольні Кремлю ЗМІ почали готувати росіян до "несподіваних підсумків": поразки у війні та капітуляції.
Про це повідомили у Центрі протидії дезінформації при РНБО.
У відомстві наголосили, що останнім часом на театрі військових дій в Україні сталося одразу кілька ключових подій:
- зупинка наступу ворога майже в усіх напрямках,
- надання Україні важкого озброєння,
- евакуація захисників Маріуполя з "Азовсталі".
"Всі ці фактори не сприяють окупантам у захопленні українських територій. Але незважаючи на військові поразки, роспропаганда змушена щодня спілкуватися з аудиторією, яка й надалі чекає на "перемогу", - йдеться в повідомленні.
Розуміючи, що на тлі військових невдач медійні історії про "біолабораторії" та "радіоактивний попіл" перестають працювати, пропагандистські медіа почали перебудовувати стратегію та готувати росіян до "несподіваних підсумків": поразки у війні та капітуляції.
Аргументом на користь цього є медійне затишшя у прокремлівських ЗМІ та капітуляційна риторика їхніх експертів.
Як повідомлялося раніше, пропагандистським російським ЗМІ наказали розповідати про війну в Україні як про збройне протистояння країни-агресора РФ з усіма країнами Європейського Союзу та НАТО.
Нагадаємо, довіра до пропагандистських телеканалів серед росіян падає, а до Telegram та соціальних мереж - зростає.