- Категорія
- Суспільство
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Укрпошта" вводить обмеження на продаж марок "Корабль" через сильний ажіотаж
Менше ніж за тиждень "Укрпошта" розпродала 500 тисяч поштових марок "Руський воєнний корабль, йди...!", які тільки 12 квітня надійшли у продаж. Через значний ажіотаж компанія вирішила ввести додаткові обмеження, адже тираж марок становить 1 млн одиниць, а додруковувати марки "Укрпошта" не збирається.
Про це повідомив голова держкомпанії Ігор Смілянський.
Він зазначив, що помітив інциденти, коли власники марок починають займатися спекуляцією, зокрема продають їх в сотні разів дорожче. При цьому справжній номінал марки – 23 гривні по Україні та 45 гривень за кордоном.
Однак трапляються випадки, коли їх перепродають по ціні понад 3,5 тисячі гривень. На фоні того, що половину тиражу продали за 6 днів, "Укрпошта" вводить наступні обмеження:
1. продаж марок у
відділеннях здійснюється не більше ніж 5 листів (в 1 листі 6 марок) в одні руки
будь-якого номіналу;
2. всі замовлення в інтернет-магазині скасовуються;
3. багато
замовлень з однієї адреси будуть блокуватись.
При цьому всі, хто замовив, отримають повідомлення і зможуть замовити знову, але не більше ніж 3 листа на 1 замовлення. Компанія запустить скоро новий зручний інтернет-магазин, в тому числі для продажу марок.
18 квітня марку можна буде придбати у всіх обласних центрах, в Києві продаж почнеться на Хрещатику 22 квітня у 11:30 у магазині та у великому залі "Укрпошти". Смілянський додав, що всі замовлення кількістю більше 5 марок для офіційних делегацій, фондів і т.п. будуть розглядати індивідуально.
"Скоро будемо продавати майки та світшоти (офіційно сплачуючи за права художнику), і там частина коштів з кожного продажу буде направлятись ЗСУ", — анонсував Смілянський.
"Укрпошта" також з гумором відреагувала на затоплення флагмана Чорноморського флота РФ крейсера "Москва" та оголосила конкурс на нову марку.
Нагадаємо, знамениту фразу українські прикордонники з острова Зміїний виголосили у відповідь на пропозицію з російського крейсера "Москва" здатися.
"Укрпошта" провела конкурс ескізів для виготовлення цієї марки. Переміг український художник Boris Groh, роботі якого віддали перевагу понад 1 700 осіб із 8 000, які проголосували під час вибору.