- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Укрзалізниця" обладнала усі каси далекого сполучення терміналами для безготівкової оплати
"Укрзалізниця" спільно з "Ощадбанком" завершили обладнання всіх 138 вокзальних кас, які здійснюють продаж квитків на потяги далекого сполучення терміналами для безготівкового розрахунку.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Водночас зазначається, що процес обладнання платіжними терміналами кас, які здійснюють продаж квитків на приміські потяги, все ще триває.
З початку року цей показник зріс із 4,7% до 45,8%. Завершити процес планується у першому кварталі 2022 року.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaВ "Укрзалізниці" нагадали, що у 2021 році частка електронних квитків склала 68,5% від загального обсягу проданих, а у грудні минулого року цей відсоток становив 77%.
Крім того, йде робота над додатком "Укрзалізниці" для придбання квитків, закінчити попередню розробку та розпочати бета-тестування із залученням пасажирів планується у другому кварталі 2022 року.
Нагадаємо, у Держпродспоживслужбі заявили, що продаж електронних квитків через сайт "Укрзалізниці" booking.uz.gov.ua проводиться з порушенням прав споживачів. Зокрема, їм не повідомляється інформація про ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати.
Зазначимо, частка покупок залізничних квитків через електронні сервіси в Україні за підсумками 2021 року становила 68,5% загального обсягу.
Нагадаємо, що продаж квитків у Facebook Messenger та Apple Messages УЗ запустила зовсім недавно, у грудні, а через чат-боти у Viber та Telegram з жовтня.