НБУ курс:

USD

41,64

+0,12

EUR

45,09

+0,11

Готівковий курс:

USD

41,65

41,55

EUR

45,35

45,15

"Нова пошта" запустила оновлену послугу резервування оплати онлайн-покупок

Нова пошта
Фото: Нова пошта

"Нова пошта" запустила у своєму мобільному додатку оновлену послугу "Сейф-сервіс" для резервування оплати онлайн-покупок, яку надає фінтех-компанія NovaPay.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Як ідеться у повідомленні поштового оператора, завдяки цьому відтепер покупцю не потрібно буде робити 100-200 гривень передплати на карту продавця, а продавець отримуватиме безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару.

Онлайн-покупка здійснюється виключно через мобільний додаток "Нової пошти", у якому покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення.

Після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту.

Після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними.

Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.

Для продавців "Сейф-сервіс" є безкоштовним, покупець же сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень незалежно від вартості посилки.

Аби скористатися послугою, продавець має самостійно створити експрес-накладну у мобільному додатку "Нової пошти", в розділі "Додаткові послуги" обрати та натиснути "Сейф-сервіс".

Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримає push-повідомлення з її номером. Він матиме дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток "Нової пошти".

Коли посилка прибуде у відділення, покупець має її оглянути та прийняти рішення про покупку. Якщо він забирає замовлення, то за 30 хвилин кошти за товар перерахуються на картку продавця. У разі відмови від посилки вона безкоштовно повернеться продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повернуться на рахунок покупця.

Посилка, оформлена через "Сейф-сервіс", може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.

"Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації – мобільний додаток. Тобто зараз все інформування продавця й покупця щодо перебігу онлайн-покупки та оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі – в мобільному додатку "Нової пошти". Це додає нам впевненості, що "Сейф-сервіс" буде безпечним і корисним для продавців і покупців", – зазначив гендиректор NovaPay Андрій Кривошапко.