НБУ курс:

USD

41,25

--0,08

EUR

43,56

--0,13

Готівковий курс:

USD

41,65

41,58

EUR

44,12

43,95

Що найчастіше купують українці в "Чорну пʼятницю"? Названо топ товарів

Чорна пʼятниця, пакети
"Чорна пʼятниця". Фото: Depositphotos

Українці в "Чорну пʼятницю" найчастіше обирають засоби гігієни, чай та каву. Про це свідчать дані онлайн-ритейлера Rozetka.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Як повідомили в пресслужбі магазину, цьогоріч найпопулярнішими категоріями в рамках розпродажу стали:

  • дезодоранти та антиперспіранти;
  • гелі для душу;
  • корми для котів;
  • алкогольні напої;
  • мило;
  • чай;
  • кава.

Топ товарів у "Чорну пʼятницю" виглядає наступним чином:

  • дезодорант-стік для чоловіків;
  • гель для душу;
  • рідке мило-крем;
  • новорічна колекція чаю;
  • кава розчинна.

Цей список повністю змінився порівняно з розпродажем у 2022 році. Тоді найпопулярнішими були:

  • капсули для прання;
  • налобний ліхтар;
  • набір батарейок;
  • повербанк;
  • газовий картридж.

Що стосується товарів українського виробництва, то серед них у цьогорічному топі такі:

  • вологий корм для котів;
  • зимовий омивач скла;
  • кава розчинна;
  • яблучний сік;
  • паперові рушники;
  • сушарка для білизни;
  • набір антиалергенних подушок;
  • шоколад;
  • соняшникова олія;
  • косметичні серветки.

Чорна пʼятниця: акції

Цьогоріч "Чорна пʼятниця" припала на 24 листопада. Українські компанії у звʼязку з цим традиційно влаштували розпродажі.

На тлі акцій банки та маркетплейси пропонують покупцям скористатися розстрочкою з різними умовами кредитування.

А, наприклад, АЗС встановили доволі великі знижки на пальне. В деяких мережах заправок вони сягають 10 гривень за літр.

Самі ж українці, за даними опитування Rakuten Viber, переважно не вірять у "Чорну п’ятницю". Понад 60% респондентів сказали, що вважають це маркетинговим ходом. Натомість 13% опитаних вірять, що знижки є: із них 6,5% збиралися "полювати" на товари цьогоріч, а інші 6,5% відповіли, що не планують шопінг.

Джерело фото: ua.depositphotos.com