- Категорія
- Ритейл
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
В Міноборони розповіли, чому ритейл відмовляється від участі у закупівлях продуктів для ЗСУ
Великі торговельні мережі не прийшли на перші тендери Державного оператора тилу, оскільки для них є малозрозумілою модель закупівель за каталогом продуктів.
Про це повідомив гендиректор ДП “Державний оператор тилу” Арсен Жумаділов в коментарі виданню LIGA.net.
За його словами, великі торговельні мереж не розуміють модель, яка використовується для продовольчого забезпечення армії, а саме – закупівля комплектів за каталогом.
"У них є питання до комплектів каталогу, що стосуються кількості, асортименту. Мережі кажуть, що не всі позиції імпортують і контрактують для потреб споживачів, які приходять до них у магазини", - зазначив Жумаділов.
Він підкреслив, що Міністерство оборони збирається переглянути каталог і прибрати з нього позиції, які ніколи не замовлялися.
Як повідомив Жумаділов, таких позицій буде кілька десятків, переважно це нестандартні й екзотичні товарні одиниці. Але Міноборони не планує надавати будь-які преференції торговельним мережам.
"Чи вийде ритейл, чи не вийде ритейл – це рішення ритейлу", – підсумував Жумаділов.
Зауважимо, нещодавно Міністерство оборони України та "Державний оператор тилу" презентували роздрібним мережам нову архітектуру закупівель продуктів харчування, яка стартує з 1 квітня 2024 року.
Нагадаємо, із 1 квітня 2024 року закупівлі продуктів харчування Міністерством оборони здійснюватимуть за новими правилами з урахуванням середньостатистичних цін, із окремими тендерами на доставку.
Проблема з нечесними закупівлями для оборонної сфери в Україні тягнеться багато років. Саме тому у Міноборони презентували нову закупівельну агенцію "Державний оператор тилу (ДОТ)", яка побудована за міжнародними стандартами та принципами НАТО.