НБУ курс:

USD

41,60

+0,10

EUR

43,80

+0,12

Готівковий курс:

USD

41,90

41,82

EUR

44,39

44,15

Власник "Сільпо" придбав відомий інтернет-магазин

Співвласник Fozzy Group Володимир Костельман
Співвласник Fozzy Group Володимир Костельман

Інтернет-магазин дитячих товарів Pampik на початку жовтня відновив роботу після майже трирічної перерви. Його придбав власник "Сільпо" Володимир Костельман, якому відтепер належить 80% нової юрособи.

Стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
Київ, 12 грудня, офлайн
Забронювати участь

Про це пише RAU.

Зазначається, що нещодавно засновник бренду Pampik Шахін Мусаєв повідомів про перезапуск на початку жовтня інтернет-магазину дитячих товарів pampik.com. 

Як писав раніше Forbes.ua, 20 серпня співвласник Fozzy Group Володимир Костельман і засновник бренду Шахін Мусаєв створили нову юридичну особу ТОВ "Пампік".

Як свідчать дані сервісу YouControl, фонд Костельмана Холдинг Інвест виступив мажоритарним власником з часткою 80% компанії, Мусаєву належить 20%. Власником бренду Pampik на сайті Українського офісу інтелектуальної власності вказаний Шахін Мусаєв. 

Історія бренду

Бренд Pampik існує з 2009 року, коли почав працювати сервіс з доставки підгузків додому батькам немовлят. Згодом асортимент інтернет-магазину розширювався й тут спочатку з’явилося дитяче харчування, потім додалися розвивальні іграшки. Але після 10 років успішної роботи Шахін Мусаєв разом з партнером Олегом Шапоренком продали у 2020-му Pampik компанії Dragon Capital Томаша Фіали. Суму угоди не розголошували. Після продажу Мусаєв почав працювати керівником напрямку "Дитинство" на маркетплейсі Maudau співвласника Fozzy Group Володимира Костельмана.

В період пандемії стався справжній бум на адресну доставку підгузків та інших дитячих товарів Pampik. Наприклад, в Києві кожна пʼята сімʼя з дитиною була клієнтами Pampik. У червні 2022 року Dragon Capital об’єднав доставку Pampik з доставкою її основного конкурента – інтернет-магазина Panama.  Але війна погіршила фінансові результати Pampik на 60-70%. 

В результаті з 2 лютого 2024 року Pampik припинив свою роботу. Тоді ж закрився і його основний конкурент – інтернет-магазин Panama. Через те, що об’єм дитячого ринку впав більш ніж наполовину, проєкти не можуть повноцінно розвиватися, йшлося у спільному повідомленні обох онлайн-ритейлерів.

У квітні 2024-го Dragon Capital вийшла з числа засновників ТОВ "Вондерс Лайт" і оголосила про припинення проєкту. 

Перспективи ринку товарів для дітей

Покупка Pampik може бути корисною угодою для маркетплейсу Maudau, який входить у Fozzy Group. Наприклад, Maudau і Pampik можуть використовувати однакових постачальників і склади, щоб диверсифікувати ризики. Перезапуск сайту без залишків на складі експерти оцінювали у $100 000.

Водночас ринкова ситуація не сприяє швидкому розвитку Pampik. Спадаюча динаміка народжуваності та відʼїзд матерів з маленькими дітьми за кордон впливає на падіння продажів товарів для дітей.

За оцінкою Promodo, категорія дитячих товарів є найбільш песимістичною в українському онлайні, оскільки ніша дитячих товарів в онлайн почала оживати лише з липня 2023-го, але не досягла показників 2021 року навіть у гривні. Тож для відновлення позицій на ринку Pampik знадобиться комплексна робота з трафіком у сумі з широким ассортиментом.

Зауважимо, Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси. 

У Fozzy Group входять такі торговельні мережі як:

  • "Сільпо" - мережа супермаркетів;
  • "Le Silpo" - мережа супермаркетів преміум-класу;
  • "Фора" - мережа магазинів;
  • Favore - супермаркет преміум-класу;
  • "THRASH!" - мережа дискаунтерів;
  • "Fozzy" - мережа оптових гіпермаркетів формату "Cash&Carry";
  • "Біла Ромашка" - мережа фармацевтичних супермаркетів.