- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Київстар" відновив доступ до мобільного інтернету по всій Україні
Мобільний оператор "Київстар", що раніше стикнувся з масштабною кібератакою, станом на вечір 15 грудня відновив доступ до мобільного інтернету по всій Україні. Про це йдеться у повідомленні компанії.
Крім того, наразі активно ведеться робота над запуском SMS та відновленням доступу до застосунку "Мій Київстар". Також поновлено роботу понад 95% базових станцій мобільного зв’язку.
"Мережа стабілізується і працює в усіх стандартах, в тому числі 4G. Це означає, що скоро якість зв'язку буде покращуватись, навіть якщо зараз вона працює зі зменшеною швидкістю", - вказують у "Київстарі".
Зазначається, що в деяких населених пунктах все ще можуть виникати короткочасні складнощі зі зв'язком, проте спеціалісти компанії оперативно їх усувають. Про успішне проходження стабілізаційних заходів та відновлення сервісів на 100% мобільний оператор обіцяє повідомити окремо.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaКібератака на "Київстар"
Нагадаємо, що атака 12 грудня на IT-інфраструктуру "Київстара" стала найбільш значною подібною подією в історії українського телекомринку. При цьому компанія запевнила, що персональні дані абонентів скомпрометовані не були.
СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом атаки, причому попередня кваліфікація події є нетипово широкою - від втручання в роботу інформаційних систем до державної зради та порушення законів і звичаїв війни.
У спецслужбі зазначили, що відповідальність за атаку на "Київстар" взяло на себе "одне з російських псевдохакерських угрупувань". Само воно себе називає "Солнцепек", однак видання Forbes.ua заявило, що за відповідним Telegram-каналом наразі стоїть угруповання Sandworm, відоме за низкою масштабних атак на критичні підприємства, органи влади та ЗМІ України вірусом NotPetya в 2017 році.
Президент компанії Олександр Комаров заявив, що зловмисники вразили кіберзахист "Київстара" через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників. На його думку, причиною цього став саме людський фактор, а саме передача своїх паролів співробітником третім особам, а не технічна неготовність компанії до атак.
Джерело фото: ua.depositphotos.com