НБУ курс:

USD

41,42

--0,06

EUR

44,83

+0,08

Готівковий курс:

USD

41,35

41,25

EUR

45,05

44,80

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Вже п’ять країн хочуть створити власні додатки на основі "Дії" - Федоров

Вже п’ять країн хочуть створити власні додатки на основі "Дії" - Федоров
Михайло Федоров. Фото: скріншот інтерв'ю "Радіо Свобода"

Вже принаймні п’ять країн заявили про намір створення власних цифрових додатків на основі українського сервісу держпослуг "Дія", заявив в інтерв’ю "Радіо Свобода" віцепрем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

"Не хотів би робити спойлер заздалегідь, але це більше, ніж п'ять країн. Насправді там країн більше, і ми ведемо комунікацію щодо впровадження "Дії" в цих країнах. Це кілька європейських країн, країни Азії, країни Африки", - повідомив він.

За словами Федорова, "Дія" стає для України вже певним елементом дипломатії, що можна побачити на прикладі Естонії як країни, що надала Україні один з найбільших об'ємів допомоги у перерахунку на ВВП.

"Ми не могли не відреагувати на запит Естонії, не почати ділитися кодом "Дії", нашим досвідом, маркетинговим підходом, дизайном. Тому це така наша вдячність і повага до Естонії. Але далі органічно починають інші країни ЄС звертатися, потім країни Африки, потім разом з США: USAID провели зустріч з країнами, які розвивають демократію і презентували "Дію", після цього ще починають звертатися країни", - вказав він.

Натомість, за словами віцепрем'єра, команда "Дії" не фокусується саме на розповсюдженні її в інших країнах, і сам Федоров закликає в першу чергу розвивати "Дію" для українців, хоча вона і є репутаційним інструментом, що посилює політичний вплив України.

"Це продукт, який сам себе продає. Цифровізація - це завжди про зручність, про зміну процесів. Таким чином через "Дію" нам вдалося закохати держслужбовців у філософію, що потрібно дбати про громадян і робити зручні послуги і що вони у центрі цих процесів. Тому багато країн про технологію запитують п'ятим питанням, а перше питання - як вам вдалося зробити цей застосунок популярним, як вам вдалося зробити так, що всередині уряду вам всі допомагали", – зазначив чиновник.

Однак окрім просування України як бренду, за словами керівника Мінцифри, "Дія" є можливістю отримати у бюджет "немаленькі гроші" від інших країн, що вимірюються мільярдами гривень.

"Ми розробили платформу для розгортання реєстрів. І ось це може коштувати дорожче, ніж "Дія". Але це важливий елемент розвитку "Дії". У нас кілька таких продуктів, наприклад "Трембіта". Це все продукти, які входять у комплекс впровадження "Дії". І кожен із цих продуктів може коштувати десятки мільйонів доларів. І тому може йтися про мільярди гривень від однієї країни щодо впровадження "Дії" за короткий період часу, до півроку", - заявив він.

При цьому міністр додав, що подальше впровадження сервісів можна продавати навіть вдесятеро дорожче, ніж первинне, оскільки продається не тільки технологічний продукт і не тільки один, а ще експертиза і консалтинг.