У "Київпастрансі" - кадровий голод: не вистачає вже 27% працівників

автобуси київ
Фото: Facebook/Київпастранс

Комунальне підприємство “Київпастранс” стикнулося з гострим дефіцитом кадрів. Як ідеться у повідомленні міського перевізника, відсоток нестачі становить вже 27% від необхідної кількості працівників.

Побудуйте ефективну HR-стратегію вашого бізнесу HR Wisdom Summit від Delo.ua та Ekonomika+
17 липня HR-лідери OLX Робота, Shell, ArcelorMittal та ще понад 30 великих компаній поділяться найкращими практиками адаптації ветеранів у робоче середовище, підтримання ментального здоров’я команди, наймання в умовах кадрового голоду та використання інновацій в HR
Забронювати участь

Найбільше не вистачає фахівців робітничих професій, зокрема слюсарів з ремонту транспорту, а також водіїв, які б мали категорію "Д" та "ДЕ" (перевезення пасажирів громадського транспорту) та необхідний для роботі у “Київпастрансі” досвід два роки.

Загалом у підприємстві відкрито понад 1500 вакансій, серед яких:

  • контролери пасажирського транспорту;
  • електрогазозварники;
  • механіки автомобільної колони;
  • майстри з щоденного технічного обслуговування;
  • токарі;
  • акумуляторники;
  • монтери колії;
  • механізатори;
  • машиністи автовишки та автогідропідіймача;
  • електромонтери контактної мережі;
  • електромонтери з випробувань та вимірювань.

За більш детальною інформацією стосовно працевлаштування підприємство закликає звертатися за номером телефону (044) 254 65 30

Про причини такого стану речей у “Київпастранс” наразі прямо не кажуть, однак нагадаємо, що днями про нестачу кадрів, зокрема машиністів, заявило й КП “Київський метрополітен”.

Через це з 3 червня було збільшено інтервал руху поїздів: у пікові години очікування складає 3-4 хвилини, а в міжпіковий період – 6-6,5 хвилин.

Причинами дефіциту працівників метрополітену називалися вимушена міграція, специфічність професій та мобілізація у зв'язку з воєнним станом. Наразі близько 7% співробітників метрополітену зараз служать у Збройних силах Україні, і їхня кількість постійно зростає.

Важливо зазначити, що окрім транспортної функції, підземні станції виконують функцію укриття під час повітряних тривог, тому безперебійна робота метрополітену є критично важливою і для безпеки киян та гостей столиці.

Нестача кваліфікованих працівників стає все гострішою

Крім того, сягає майже третини дефіцит працівників на деяких підприємствах дорожньої галузі Києва. Найбільше не вистачає фахівців у ШЕУ Голосіївського, Дніпровського та Солом'янського районів. Також, зазначається, що близько 17% дорожників мобілізовано до лав ЗСУ, і ця кількість теж продовжує зростати.

Дефіцит кваліфікованих кадрів в Україні продовжує зростати, оскільки кількість вакансій збільшується, а кількість претендентів зменшується. За даними дослідження Європейської Бізнес Асоціації, вже 74% роботодавців відчувають нестачу робочої сили.

Серед основних проблем на ринку праці роботодавці називають вигорання співробітників, небажання працювати з кандидатами старше 40 років, невідповідність очікувань щодо зарплати та можливостей бізнесу, а також відсутність стратегічного управління демографічними процесами.