- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
Розрив "синьої" гілки метро: роботи над аварійним місцем біля "Деміївської" виконано вже на 40% (ФОТО)
Мер Києва Віталій Кличко проінспектував майданчик біля станції метро "Деміївська", де ведуться роботи з розробки грунту в котловані. За два тижні можна буде побачити верхню частину тунелю і те, чи були дотримані технології його будівництва.
Про це очільник столиці повідомив у Телеграмі.
"Оглянув сьогодні майданчик біля станції метро "Деміївська", де тривають роботи з розробки грунту в котловані. На майданчику, в три зміни, працюють 60 робітників та понад 10 одиниць техніки", - зазначив Кличко.
За його словами, за два тижні можна буде побачити верхню частину тунелю і те, чи були дотримані технології його будівництва.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua"Тоді фахівці зможуть робити висновки щодо причини виникнення загрози аварійної ситуації в тунелі на "Деміївській"", - підкреслив Кличко.
Він додав, що у самому тунелі теж тривають необхідні роботи - і з його укріплення, і з подальшого ремонту.
Як повідомив Кличко, за оцінкою підрядної організації, на сьогодні виконано близько 40% загального обсягу робіт.
"Ми робимо все можливе, щоб у кінці літа повністю відновити рух між станціями "Деміївська" і "Либідська"", - запевнив міський голова.
Зауважимо, натомість Максим Шкіль, власник групи компаній "Автострада", яка виконує підготовчі роботи, заявив, що відновлення експлуатації перегінного тунелю між станціями столичного метрополітену "Либідська" і "Деміївська" планується на осінь. На даний час відновлювальні роботи ведуться як всередині тунелю, так і зовні.
Київ закрив найновішу ділянку метро
Нагадаємо, що 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку з необхідністю термінового ремонту закрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.
Таким чином, незадіяними у перевезеннях щалишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".
Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.
Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі відокремлено від решти метрополітену.
24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказують, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві є низька якість проектування та будівельних робіт цього відрізку.