НБУ курс:

USD

41,34

+0,03

EUR

45,85

+1,22

Готівковий курс:

USD

41,00

40,90

EUR

45,42

45,16

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

"Укрзалізниця" виокремила припортові станції в окремий підрозділ

одеса, порт, залізниця, станція
Фото: ua.depositphotos.com

У складі "Укрзалізниці" запрацювала філія "Оператор припортових станцій". Про це, як передає Rail.Insider, стало відомо під час наради представників держкомпанії з учасниками зернового ринку 23 листопада.

Як забезпечити розвиток і стійкість компаній: досвід TERWIN, NOVUS, Arcelor Mittal, СК ІНГО та 40 інших провідних топменеджерів та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтесь, як бізнесу адаптуватися до нових регуляторних вимог, реагувати на зміни та залучати інвестиції у нинішніх умовах. Реальні кейси від лідерів українського бізнесу.
Забронювати участь

Зазначається, що до штату філії увійшли працівники дирекції по роботі з припортовими станціями (ДН-5) регіональної філії "Одеська залізниця". За словами директора підрозділу Івана Ємця, основним завданням нової філії є забезпечення залізничної логістики у портах.

До складу філії увійшли припортові станції Одеса-Порт, Чорноморськ-Порт, Поромна (селище Таїрове), Берегова (порт "Південний"), Ізмаїл, Миколаїв-Вантажний, Жовтнева (порт "Ольвія", Миколаїв) та Херсон.

"Будемо організовувати роботу з подавання/прибирання вагонів, розвивати нові послуги у складі філії, оптимізувати витрати, пов’язані із технологічними процесами роботи нової філії, а також сподіваємося на кращий фінансовий результат роботи нашого підрозділу", - зазначив Ємець.

Ситуація з портами

Зазначмо, що наразі експорт товарів з України водним шляхом можливий лише через порти Одеської області, оскільки вхід до Дніпровсько-Бузького лиману з південного боку контролюється російськими окупаційними військами, а всі інші українські порти безпосередньо окуповані Росією.

Після виходу у липні Росії з "зернової угоди", що гарантувала безпеку в Чорному морі для суден, що йдуть з/до портів "Одеса", "Чорноморськ" та "Південний", він продовжує здійснюватися за тимчасовим гуманітарним коридором завдяки механізмам страхування військових ризиків.

На Дунаї ж основними портами є Ізмаїл та Рені, що стали одним з основних шляхів експорту під час війни, збільшивши цьогоріч перевалку більш ніж удвічі. В останньому теж є залізниця, однак вона фізично відділена від основної української мережі, що ускладнює доставку вантажів навіть попри домовлені з Молдовою спрощення.