- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Укрзалізниця" збільшить обсяги перевезень до ЄС через Угорщину
У найближчі роки обсяги залізничних перевезень між Україною та ЄС значно зростуть. Зокрема, одним із пріоритетів для УЗ є організація перевезень через Угорщину.
Про це повідомляє пресслужба "Укрзалізниці".
Зазначається, що для цього дочірня компанія Укрзалізниці UZ Cargo Poland та Rail Cargo Hungaria Zrt. домовилися про співпрацю щодо збільшення обсягів інтермодальних і звичайних залізничних вантажних перевезень між Україною та Угорщиною. Відповідний меморандум було підписано під час виставки InnoTrans 2024 у Берліні.
Основні завдання співпраці включають:
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.ua- розвиток перевезень між ЄС та Україною через залізничні переходи Батьово – Епер’єське та Захонь – Чоп;
- розробку технології транскордонних перевезень між Україною та Угорщиною;
- оптимізацію використання вагонів європейської та широкої колії у міжнародних перевезеннях;
- підвищення якості обслуговування клієнтів шляхом розробки нових методів транспортування;
- спільну роботу над тарифами, вартістю перевезень, організацією вантажопотоків, а також надання повного спектру транспортно-експедиційних послуг.
В УЗ нагадують, що UZ Cargo Poland була заснована у 2023 році для організації вантажних перевезень у Польщі та Європейському Союзі. З вересня 2023 року компанія надає повноцінний сервіс, включаючи інтермодальні та контейнерні перевезення.
Додамо, що під час виставки у Берліні було підписано ще один документ, згідно з яким "Укрзалізниця" та Польські державні залізниці (PKP) домовилися розвивати інтермодальні залізничні маршрути між Азією та Європою.
Нагадаємо також, що в листопаді 2023 року "Укрзалізниця" провела тестування інтермодального маршруту до литовського порту Клайпеда, який пролягає територією Польщі, яка має відмінну від України та Литви ширину залізничних колій.
У вересні-2023 УЗ повідомляла про домовленість щодо спільної роботи з розвитку інтермодального залізничного сполучення з дочірньою компанією Австрійських федеральних залізниць Rail Cargo Austria. Зокрема, в УЗ цікавилися можливістю перевезення зерна власними зерновозами через Словаччину та Угорщину. Маршрут Київ - Будапешт було протестовано вже в жовтні.