Oriflame призупиняє маркетингову активність у Росії

oriflame
Офіс Oriflame. Фото: Google Images

Виробник косметики та парфумерії Oriflame, який реалізує продукцію методом прямого продажу, призупиняє інвестиції в Російській Федерації. Про це компанія повідомляє на своєму сайті.

Ми продовжуємо воювати з окупантом на інформаційному фронті, надаючи виключно перевірену інформацію та аналітику.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки.
Підтримати delo.ua

Операційні та юридичні складності призвели до того, що Oriflame "вважає за неможливе продовження діяльності в Росії у поточній формі і змушена вжити додаткових заходів щодо скорочення та призупинення окремих операцій".

Компанія призупинить інвестиції в маркетинг, тренінги та інші заходи, а також припинить онлайн-продаж в РФ покупцям, не зареєстрованим у персональному бьюті-магазині.

Як повідомив Інтерфакс, у вівторок, 22 березня, міжнародне рейтингове агентство Moody's знизило корпоративний рейтинг Oriflame Holding Limited з B1 до B2. Перегляд свідчить про погіршення операційного середовища у Росії, на яку припадає близько 16% виручки Oriflame, і навіть негативний вплив скорочення діяльності у країні на показники компанії.

В РФ у компанії діє фабрика з 1 тисячею співробітників та мільйоном реселерів, так званих "консультантів з косметики".

Раніше міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба назвав Oriflame серед великих компаній, які досі не пішли з РФ. Він закликав українських та західних споживачів "бойкотувати ці компанії, доки вони не припинять роботу в Росії".

Компанія Nestle також заявила, що припинила всі капітальні інвестиції до Росії після її вторгнення в Україну. Але вона постачатиме свою продукцію на російський ринок.