- Категорія
- ІТ та Телеком
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
"Vodafone Україна" хоче поборотися з банками за клієнтів у сільській місцевості
“Vodafone Україна” розглядає варіанти виходу на фінтех-ринок у 2022 році, зокрема для обслуговування клієнтів у місцевості, де слабо розвинена банківська інфраструктура. Про це в інтерв'ю "Мінфіну" розповіла генеральний директор компанії Ольга Устинова.
"Варіантів виходу на фінтех-ринок багато: можна виходити окремим продуктом або як вийшов Sense від Альфа-Банку. Ми розглядаємо кілька моделей: власні та партнерські сервіси", — зазначила вона.
Також керівниця "Vodafone Україна" допустила покупку для цього спеціалізованих сервісів та компаній, проте щодо видів діяльності на цьому напрямі заявила, що це є "один із головних секретів".
"Може бути все, що завгодно, починаючи від фінансових послуг і закінчуючи страхуванням. Страхування — один із найочевидніших для нас сервісів, тому що у нас є власний бізнес у рітейлі — ми продаємо гаджети, які, зокрема, страхують. У нас є точки прямого контакту із клієнтами у наших магазинах", — додала Устинова.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.uaЗа словами гендиректора, зараз компанія перебуває у процесі прийняття рішення про те, як саме виходити на фінтех-ринок, де є відповідні ніші, та які переваги Vodafone матиме як мобільний оператор.
"У наших клієнтів є гроші на рахунку, і вони можуть використовувати свої мобільні рахунки, наприклад, для покупки розважального або навчального контенту. Це цікава тема, особливо в населених пунктах, де не дуже розвинена банківська інфраструктура, але є молодь, яка хотіла б мати доступ до цифрового контенту. За допомогою мобільного рахунку це зробити набагато простіше. Хоча є обмеження за сумою однієї операції та місячним лімітом, який можна використати", — наголосила вона.
Устинова при цьому припустила, що найбільш зручними та популярними серед клієнтів Vodafone були б мікроплатежі, такі як оплата паркування або проїзду у транспорті.
"З мого особистого досвіду: якщо я забуваю гаманець вдома, я не повертаюся, але якщо я забула телефон, то це вже серйозно. Зараз у телефоні все – від послуг до документів", – додала вона.
Водночас керівниця мобільного оператора дала зрозуміти, що компанія озвучить конкретні плани лише на фінальній стадії, оскільки інакше дуже багато що зможуть повторити її конкуренти.
"Питання у тому, хто перший вийде з новою послугою і займе ту чи іншу нішу. Тим більше ринок уже перестав бути "на трьох". Коли виходиш на суміжні ринки, починаєш конкурувати з банками, фінансовими та страховими компаніями, яких в Україні сотні", — наголосила Устинова.
Нагадаємо також, що в найближчі пару років Vodafone Україна збирається залучити 1 млн клієнтів фіксованого інтернету, для чого минулого року купив телеком-оператора Vega.
Джерело фото: Depositphotos