Виклик для Tesla: китайський забудовник Evergrande випустив свій перший електромобіль

китайський забудовник Evergrande випустив свій перший електромобіль
Обійдеться таке авто приблизно $31 тисячу

Найзакредитованіший забудовник у світі, китайський гігант нерухомості Evergrande випустив з конвеєра свій перший електричний позашляховик Hengchi 5. Компанія планує зробити автовиробництво своїм основним бізнесом у найближчі 10 років.

Про це повідомляє Business Insider.

Електричний позашляховик Hengchi 5 випустили на 12 днів раніше, ніж було заплановано. Він може проїхати близько 700 кілометрів на одному заряді. Обійдеться таке авто приблизно $31 тис.

Компанія розробляла інші моделі марки Hengchi, але це єдина, яка надійшла в масове виробництво.

"Якщо автомобілі Hengchi 5 добре продаватимуться, це стане променем надії для Evergrande після кількох місяців зусиль з підтримки бізнесу на плаву. Це був важливий крок, зроблений Evergrande, щоб подолати кризу фінансування", - каже старший менеджер консалтингової компанії Suolei Ерік Хань.

Про бажання конкурувати з Tesla китайська компанія заявила ще в 2020 році. До 2025-го вона амбітно планує постачати 1 млн. електромобілів на рік, а до 2035 року — всі 5 млн. До речі, до 1 млн. на рік поки не дотягнула і Tesla.

Китай є найбільшим у світі ринком електромобілів. На ньому Evergrande доведеться конкурувати з Tesla, а також із безліччю провідних вітчизняних брендів, таких як BYD, Nio, Xpeng та Li Auto, пише видання.

Втім, за минулий рік Evergrande уславилася як забудовник із найбільшим загальним боргом у світі, який у неї перевищив $300 млрд.

У грудні компанія Evergrande оголосила дефолт за своїм обов'язком перед глобальними інвесторами. Тоді компанія заявила, що не може оплачувати свої рахунки та проходить процес реструктуризації.

У процес реструктуризації компанії вже втрутився китайський уряд. Задля погашення боргів компанії її засновник Хуей Ка Янь продав частину своєї нерухомості, а також колекції предметів мистецтва на суму $1,1 млрд.

Пізніше Evergrande повідомила про відновлення будівництва у більшості своїх житлових проектів. Причиною цього стала вимога влади платити робітникам-мігрантам та здавати квартири.