НБУ курс:

USD

41,29

-0,00

EUR

43,47

-0,00

Готівковий курс:

USD

41,65

41,60

EUR

43,77

43,52

Гендиректорка X прогнозує прибутковість соцмережі наступного року

Лінда Яккаріно
Генеральна директорка Twitter Лінда Яккаріно. Фото: Linda Yaccarino / Facebook

Соцмережа X (раніше – Twitter) може принести прибуток на початку 2024 року. Про це заявила генеральна директорка платформи Лінда Яккаріно, передає Reuters.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

За її словами, близько 1500 рекламодавців повернулися на платформу за останні 12 тижнів. Також гендиректорка X зазначила, що повернулися 90% із 100 найкращих рекламодавців компанії.

Reuters пише, що хоча Яккаріно говорить про можливу прибутковість X наступного року, платформа також стикається з низкою судових позовів, які стверджують, що фірма не сплатила орендну плату за свої офіси та мільйони доларів вихідної допомоги тисячам звільнених працівників.

Що відбувається з Twitter після купівлі Маском?

Twitter пережила кардинальні зміни після того, як у жовтні 2022 року її власником став бізнесмен Ілон Маск. Він припускав, що купівля соцмережі стане "прискорювачем" для створення X – "додатку для всього".

Маск говорив про своє бажання зробити X схожим на китайський WeChat – супердодаток, який використовується від платежів і бронювання квитків на події до обміну повідомленнями.

У липні поточного року було оголошено про ребрендинг Twitter, сайт X.com почав переспрямовувати на соціальну мережу, і на платформі зʼявився новий логотип. 

Крім цих змін, Twitter зіткнулася з низкою викликів. Зокрема, Маск провів у фірмі масштабні скорочення, а з платформи пішли деякі рекламодавці (наприклад, у грудні 2022 року доходи компанії від реклами впали на 71%).

А в лютому 2023 року Антидифамаційна ліга – організація, яка бореться з антисемітизмом та всіма формами нетерпимості до євреїв – заявила, що після того, як власником Twitter став Маск, на платформі почастішали повідомлення про переслідування та екстремістський контент.

Нещодавно Маск пригрозив подати позов проти Ліги, звинувативши некомерційну організацію в причетності до 60%-го падіння прибутку X від реклами в США.