НБУ курс:

USD

42,20

--0,13

EUR

49,23

+0,04

Готівковий курс:

USD

42,27

42,20

EUR

49,40

49,21

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності
Лідерка напряму розвитку бренду Тева Аліна Романенко
Категорія
Бізнес

Топ-матеріал Турбота як стратегія: як фармбізнес може бути опорою в країні, що воює

Згідно з оцінками ВООЗ, 46% українців відчули погіршення психічного здоров’я через війну. В Україні це мільйони людей, і серед них не лише військові, а й цивільні, які щодня стикаються з наслідками стресу. У прифронтових містах ця напруга відчувається особливо гостро, і саме фармацевти найчастіше стають першими, хто бачить її прояви.

Щоб підтримати тих, хто сам щодня допомагає іншим, фармацевтична компанія Тева в Україні спільно з Israel Trauma Coalition (ITC) запустила програму навчання для фармацевтів. Їх навчають розпізнавати стрес і реакції на травматичні події, правильно реагувати на поведінку людей у стресі й водночас берегти власну стійкість.

Про те, як народилася ідея цього проєкту, чому саме фармацевти стали його учасниками і які результати вже видно, розповідає Аліна Романенко, лідерка напряму розвитку бренду Тева.

Володимир Даниленко 20 років нерухомості
Категорія
Нерухомість

20 років Delo.ua20 років Delo.ua Чому ціни на житло впали в період іпотечної кризи, але зростають під час війни — інтерв’ю із провідним експертом ринку нерухомості

Яким був ринок будівництва та нерухомості у 2005 році, яку пройшов трансформацію за два десятиліття, як пристосувався до криз, що змінилось у цінах, підходах, технологічних рішеннях — розповідає у рамках спецпроєкту “20 років Delo.ua”  Володимир Даниленко, засновник компанії M4U, який пройшов цей 20-річний шлях на ринку та безпосередньо бере участь у його трансформації. 

 

Film.ua, Сергій Созановський, Мавка
Категорія
Бізнес

20 років Delo.ua20 років Delo.ua Як українське кіно виходить на Netflix та світовий ринок: інтерв'ю з Сергієм Созановським

У 2002 році відомий юрист Сергій Созановський із партнерами заснував Film.ua. За кілька років у київській Троєщині з’явилася повноцінна кіностудія, яку швидко охрестили "місцевим Голлівудом". Колись Film.ua Group знімала серіали для російського ринку, а сьогодні її фільми купує Netflix, а "Мавка. Лісова пісня" збирає мільйони доларів у світовому прокаті.

 

В ювілейному інтерв’ю для Delo.ua співзасновник Film.ua Group Сергій Созановський розповідає, як змінюється українська кіноіндустрія, за що змагається у світі та коли з’являться українські зірки світового масштабу.

Голова правління страхової компанії ІНГО Андрій Семченко
Категорія
Страхування

Топ-матеріал "Ми за крок до 100 мільйонів доларів страхових премій", — Андрій Семченко, ІНГО

Війна радикально змінила структуру страхового ринку: концентрація гравців, перерозподіл портфелів, нові ризики й дефіцит перестрахувального капіталу. У цьому середовищі ІНГО зуміла не лише зберегти баланс, а й наростити обсяги — компанія наближається до позначки у 100 мільйонів доларів страхових премій і посилює присутність у роздрібному сегменті. Про адаптацію бізнесу до війни, роботу з воєнними ризиками та майбутні виклики ринку розповідає Андрій Семченко, голова правління страхової компанії ІНГО.

Андрій Дзвінчук
Категорія
Бізнес

У готелях та ресторанах Прикарпаття — нестача офіціантів та кухарів. Що чекає Буковель та інші курорти в цей сезон

Повномасштабна війна змінила галузь туризму. Замість моря тепер українці обирають гори - тут ракети ворога долітають не так часто.  ТОП-3 найпопулярніші регіони для подорожей залишаються  Київ, Львів та Івано-Франківщина.  Внутрішній туризм в цих регіонах демонструє зростання кілька років поспіль. 

Дмитро Спіцин, генеральний директор Тева в Україні
Категорія
Бізнес

топ платники податків: фарма Стійкість як стратегія: як Тева зберігає лідерство на фармринку під час війни

Попри війну, зміни в регулюванні та нестачу кадрів, фармацевтична компанія Тева демонструє стабільність і зростання. Компанія інвестує в нові технології, розширює портфель препаратів і залишається №1 за кількістю ліків у програмі «Доступні ліки». У розмові з Дмитром Спіциним, генеральним директором Тева в Україні, ми говоримо про те, як компанія утримує позиції у кризових умовах, підтримує команду та вибудовує довіру пацієнтів.

Ігор Ліски
Категорія
Промисловість

20 років Delo.ua20 років Delo.ua Як зруйнований Донбас зробив Ігоря Ліскі підприємцем, який не боїться будувати під час війни

Він виріс на Луганщині серед шахт і заводів, а після 2014 року залишив усе — від активів до дому. Замість втечі Ліскі побудував новий завод у розпал війни, а сьогодні запускає один із найсучасніших склозаводів Європи. Він пояснює, чому промисловість — питання виживання України, як залучати інвестиції під ракетними обстрілами і чому країні потрібен новий образ підприємця — творця, а не олігарха з яхтою.

посольство посол України в Польщі
Категорія
Суспільство

Як українці надають Польщі $30 млрд: посол України в Польщі – про вплив біженців на економіку та ринок праці

Після початку вторгнення понад 1 млн українців виїхало до Польщі. Величезна підтримка, яку Польща надала українцям після повномасштабної російської агресії, створили особливий зв'язок між народами. Разом з тим, з роками ситуація змінюється. Чи справді поляки втомилися приймати українців, скільки витрачає чи заробляє економіка Польщі завдяки українцям?  Чи дійсно лише 40% українців добре спілкуються польською? І головне - як почувається в Польщі український бізнес і на які роботи влаштовуються українці? Про все це для Delo.ua розповів посол України в Польщі Василь Боднар. 

Фінансова директорка Групи Метінвест Юлія Данкова
Категорія
Бізнес

ЕксклюзивЕксклюзив Зростання податків без зростання економіки: як бізнес адаптується до нових правил гри

Попри зниження виробництва та експортні обмеження, надходження до бюджету зростають – переважно через зміну ставок і підвищення податків. Фінансова директорка Групи Метінвест Юлія Данкова розповіла Delo.ua, як великі компанії тримають фінансову стійкість у кризових умовах, чому прогнозованість тарифів важливіша за пільги, і як відновити баланс між державою та бізнесом.

Євген Кобець, "Імперіал Тобакко"
Категорія
Бізнес

Топ-матеріал Як боротьба з тіньовим ринком може додати 20 млрд грн до бюджету – Євген Кобець, "Імперіал Тобакко"

Компанія «Імперіал Тобакко» - частина міжнародної групи Imperial Brands, входить до п’ятірки найбільших платників податків країни. Попри війну, значне пошкодження фабрики та складне регуляторне середовище, бізнес зберігає обсяги виробництва, інвестує у персонал і продовжує працювати прозоро. Про податкові тенденції, загрози тіньового ринку та очікування від держави у сфері регулювання ринку тютюну – в інтерв’ю директора «Імперіал Тобако Юкрейн» Євгена Кобця.

Олена Лада
Категорія
Бізнес

АктуальноАктуально Як BROCARD змінює філософію б’юті-ритейлу: інтервʼю з Оленою Ладою

На початку вересня у київському ТРЦ Respublika Park відкрився BROCARD Beauty Garden – найбільший магазин мережі та всього українського ринку парфумерії й косметики. Простір площею понад 1 700 кв. м, де зібрано понад 500 брендів, вражає не лише асортиментом, а й новою філософією: тут відвідувачів заохочують не просто купувати, а отримувати задоволення і дбати про себе.