НБУ курс:

USD

41,93

-0,00

EUR

43,58

-0,00

Готівковий курс:

USD

42,34

42,25

EUR

44,40

44,15

Meta планує додати більше платних функцій до Facebook та Instagram

Meta планує додати більше платних функцій до Facebook та Instagram

Американська корпорація Meta створила внутрішній підрозділ, який буде займатися виключно тим, що вивчати варіанти запуску платних функцій в соцмережах Facebook та Instagram. Про це повідомляє The Verge з посиланням на внутрішній документ компанії, який отримали співробітники Meta.

Підрозділ вирішили створити після того, як рекламний бізнес Meta серйозно постраждав через зміни політики Apple у відстеженні реклами на iOS, що привело до зниження доходів від цифрової реклами. Групу під назвою New Monetization Experiences очолить Пратіті Райчоудхурі, який раніше був керівником дослідницького відділу Meta.

Віце-президент Meta з монетизації Джон Хегеман зазначив, що компанія все ще прагне розвивати свій рекламний бізнес і не планує давати можливість людям платити за вимкнення реклами в соцмережах.

"Я вважаю, що ми бачимо можливості для створення нових типів продуктів і функцій, за які люди будуть раді платити", — сказав він.

При цьому поки що компанія не розголошує, які платні функції розглядаються.

Зазначимо, що адміністратори груп Facebook уже можуть брати плату за доступ до ексклюзивного контенту, а користувачі можуть купувати віртуальні "зірки" для надсилання творцям контенту. WhatsApp стягує плату з компаній за можливість надсилати повідомлення своїм клієнтам, а Instagram нещодавно повідомив, що виробники контенту зможуть почати брати плату за підписку за доступ до ексклюзивного контенту.

Нагадаємо, що соціальна мережа Facebook, що належить компанії Meta, в липні повідомила про перше в своїй історії падіння доходу, що зафіксували за підсумками другого кварталу. Справа в тому, що Apple порекомендувала користувачам iPhone відключити функцію, яка дозволяла Facebook відстежувати, чим цікавиться власник смартфона.

Це коштувало Meta 10 мільярдів доларів доходу від реклами лише у 2021 році. Зараз же швидке уповільнення економіки змусило рекламодавців скоротити свої витрати, що також вдарило по доходам компанії.

Тим часом корпорація Apple посіла перше місце у рейтингу найдорожчих брендів світу, змістивши на третє місце компанію Amazon.

Джерело фото: ua.depositphotos.com