НБУ курс:

USD

41,36

--0,10

EUR

44,56

+0,23

Готівковий курс:

USD

41,65

41,59

EUR

45,45

45,30

Оновленою ділянкою між станціями метро "Либідська" – "Деміївська" пройшов перший пробний поїзд

Оновленою ділянкою між станціями метро "Либідська" – "Деміївська" пройшов перший пробний поїзд
Фото: скріншот з відео

У ніч з 30 на 31 серпня оновленою ділянкою між станціями метро "Либідська" – "Деміївська" пройшов перший пробний поїзд.

Відкрийте нові горизонти для вашого бізнесу: стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу.
Забронювати участь

Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.

Він зазначив, що у складі пробного поїзду перебував спеціальний вагон, який перевіряє нове колійне полотно, зокрема щодо дотримання належної ширини колії, відступів та можливої просадки. Крім того, пробний поїзд перевіряє та тестує і безпекові системи руху на різних швидкостях. 

Повідомляється, що для запуску першого пробного поїзда був проведений комплекс підготовчих робіт зі сполученням конструкцій діючого тунелю з новою частиною тунелю та ділянок, які посилили.

"Зокрема, проклали всі необхідні кабельні мережі електропостачання, сигналізації та зв’язку. Здійснили монтаж та підключення контактної рейки, через яку йде живлення для руху поїздів. Монтаж та налаштування систем безпеки руху поїздів", - розповів міський голова. 

Надалі в нічний час спеціалісти ретельно перевірятимуть інженерні та безпекові системи перед повноцінним відновленням руху поїздів з пасажирами. 

Кличко наголосив, що роботи тривають в цілодобовому режимі, щоб найближчими тижнями відновити рух поїздів.

Також він повідомив, що на наземній частині – на будмайданчику - демонтують розвантажувальні плити та палі, засипають котлован ґрунтом, здійснюють роботи з благоустрою території.

Нагадаємо, на початку серпня міський голова заявляв, що фахівці роблять все, щоб поновити рух поїздів метрополітену на ділянці між станціями "Деміївська" - "Либідська" у Києві на початку осені.

Раніше мер Києва прокоментував вручення підозр працівникам КП "Київський метрополітен" у справі про руйнування тунелю між станціями "Деміївська" та “Либідська”, заявивши, що прокуратура маніпулює у своїх заявах про причини руйнування тунелю.

Кличко також повідомив, що відповідно до отриманих результатів експертизи, основними причинами руйнування було неякісне будівництво та порушення в монтажу кілець тунелю. 

Київ закрив найновішу ділянку метро

Нагадаємо, 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку з необхідністю термінового ремонту закрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.

Таким чином, незадіяними у перевезеннях залишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".

Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.

Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі і відокремлено від решти метрополітену.

24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказали, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві була низька якість проєктування та будівельних робіт цього відрізку.