- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
В Києві почали засипати котлован між станціями метро "Деміївська" та "Либідська"
У Києві почали засипати котлован між станціями метро “Деміївська” та “Либідська” на завершальному етапі ремонту. Будівництво нової ділянки тунелю завершено, тривають роботи з укладання рейок та відновлення кабельних мереж. Про це повідомив мер столиці Віталій Кличко.
"Розпочали засипати котлован ґрунтом. Перед цим навколо оновленої ділянки тунелю котлован залили спеціальною цементною сумішшю та майже демонтували три рівні його кріплень. Невдовзі виконають роботи з благоустрою території на місці будмайданчику", - повідомив Кличко.
Також він зазначив, що фахівці завершили зведення нової частини тунелю довжиною 27 метрів. Крім того, були зміцнені прилеглі ділянки з обох боків (загальна довжина понад 50 метрів).
Наразі тривають роботи з укладання нового рейкового полотна. В тунелі також відновлюють усі необхідні кабельні мережі та монтують контактну рейку для подачі електричної напруги.
Після завершення ремонту, перед повноцінним відновленням руху, здійснять тестові пуски поїздів. Фахівці роблять все, щоб поновити рух поїздів на ділянці на початку осені.
Нагадаємо, раніше мер Києва Віталій Кличко прокоментував вручення підозр працівникам КП "Київський метрополітен" у справі про руйнування тунелю між станціями "Деміївська" та “Либідська”, заявивши, що прокуратура маніпулює у своїх заявах про причини руйнування тунелю.
Мер також повідомив, що відповідно до отриманих результатів експертизи, основними причинами руйнування було неякісне будівництво та порушення в монтажу кілець тунелю.
Київ закрив найновішу ділянку метро
Нагадаємо, що 8 грудня влада Києва оголосила, що міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила у зв'язку знеобхідністю термінового ремонтузакрити ділянку метро від "Либідської" до "Теремків" на шість місяців.
Таким чином, незадіяними у перевезеннях щалишилися шість станцій - "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки".
Як повідомила міська влада, вода тисне на стінки тунелю, через що він деформується, тріскається і ще більше руйнується, пропускаючи воду, а коли тунелем йде потяг, цей процес прискорюється ще більше. Тому для "уникнення в подальшому позаштатної ситуації" під час інтенсивного руху поїздів частину синьої гілки закрили.
Втім, вже з 13 грудня рух ділянкою було відновлено в човниковому режимі відокремлено від решти метрополітену.
24 січня було отримано перші висновки від фахівців Науково-дослідної судово-експертної установи, які вказують, що основною причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві є низька якість проектування та будівельних робіт цього відрізку.