Корейський зомбі-апокаліпсис "Ми всі помремо" випередив серіал "Гра в кальмара" і лідирує на Netflix

Корейський зомбі-апокаліпсис "Ми всі помремо" випередив серіал "Гра в кальмара" і лідирує на Netflix
Кадр із серіалу "Ми всі помремо"

Жорсткі корейські серіали, сповнені кривавих сцен, продовжують захоплювати лідерство в рейтингах популярності по всьому світу. По слідах "Ігри в кальмара" та "Поклику пекла" йде серіал "Ми всі помремо". Експерти вважають, що Netflix знайшов золоту жилу, і не виключають, що історія про зомбі-апокаліпсис може заробити не менше, ніж серіал "Гра в кальмара", прибуток якого у 40 разів більший, ніж витрачено на виробництво.

Корейський хорор-трилер "Ми всі помремо", який вийшов на Netflix 28 січня, став лідером світового чарту наступного дня після виходу та утримує лідерство наступні три дні, повідомляє Daily Mail.

Історія про підлітків, замкнених у школі під час навали зомбі, лідирує на переглядах більш ніж у 25 країнах, включаючи Японію, Мексику та Індію . В Україні серіал посідає третє місце.

За сюжетом, група старшокласників опиняється у пастці у своїй школі, коли навколо починається зомбі-апокаліпсис. Це відбувається після того, як одну із учениць кусає лабораторний хом'як. Підлітки намагаються вижити, рятуючись від живих мерців — спритних монстрів, мета яких якнайшвидше поширити заразу. Їм доводиться бути винахідливими, вигадуючи способи, як вибратися зі школи, закритої поліцією на карантин.

Кадр із серіалу "Ми всі помремо"

"Ми всі помремо" зняли невідомі широкому загалу режисери. Для них це дебютний проект. Як і "Клик пекла", серіал заснований на вебтуні " Зараз у нашій школі" (так називають комікси, створені спеціально для смартфонів).

Роль однієї зі старшокласниць віддали Лі Ю Мі, яка стала популярною після ролі Чжи Ен у "Грі в кальмара".

Яскравою рекламною кампанією "Ми всі помремо" стала поява на вулицях одного з міст Таїланду з прозорими стінами, набитого зомбі.

На агрегаторі Rotten Tomatoes у шоу високий рейтинг: 77% позитивних відгуків у критиків і 83% у публіки.

Поки що рано говорити, чи зможе "Ми всі помремо" повторити рекорд "Ігри в кальмари".

Південнокорейський серіал "Гра в кальмара", що вийшов у вересні 2021 року, став найуспішнішим проектом в історії Netflix. Він приніс стрімінговому сервісу більш ніж $891 млн. прибутку. При цьому бюджет проекту склав $21,4 млн. (по $2,4 млн. на епізод). Netflix зніматиме другий сезон, але дату прем'єри поки що не названо. І вже відомо, що режисер серіалу "Гра в кальмара" Хван Дон Хек веде з платформою переговори про третій сезон.

Другим корейським серіалом, що стрімко злетів на вершину рейтингу в перший день показу, був фентезі-апокаліпсис "Поклик пекла", прем'єра якого відбулася в листопаді минулого року. Цей серіал також сповнений насильства. Його дія відбувається у недалекому майбутньому – у 2023 році. Команда монстрів відстежує грішників, яким надійшло послання від якоїсь небесної істоти про точну дату і час їхньої смерті. Гігантські волохаті істоти спалюють своїх жертв і відправляють їх у пекло.

Високий інтерес до корейського контенту стрімінговий сервіс Netflix підтвердив інвестиції. Платформа вклала $700 млн у виробництво великої кількості шоу із Південної Кореї. З успіхом пройшли нещодавні прем'єри серіалу "Море спокою", а також фанати оцінили реаліті-шоу "Singles Inferno".

Намагаючись зрозуміти, чому південнокорейські серіали, наповнені сценами насильства, стали такими популярними у світі, кінокритики відзначають, що корейці не бояться крайнощів, у тому числі емоційних, і тому набагато краще працюють на контрастах. Традиційні голлівудські прийоми вони викручують на максимум, що приваблює глядачів. Думка також висловлено думку, що керівництво кривавої корейських серії є наслідком перегиниів Заходу з толерантністю.