Найпопулярніший серіал Netflix "Гра в кальмара" запустив криптовалюту

Найпопулярніший серіал Netflix "Гра в кальмара" запустив криптовалюту
Серіал Netflix "Гра у кальмара" запустив криптовалюту

Токен Squid запустили як ексклюзивну монету для гри за мотивами серіалу "Гра у кальмара"

Корейський серіал "Гра в кальмарі", який випускає Netflix, запустив власну криптовалюту Squid. Нині монета коштує $2,22. За добу ціна монети зросла майже на 2400%, а капіталізація сягнула $174 млн.

Токен Squid запустили як ексклюзивну монету для гри за мотивами серіалу "Гра у кальмара", пише dev.ua.

"Онлайн-турнір на цій платформі стартує у листопаді із шістьма раундами, як і в серіалі, але без смерті учасників у разі програшу", - розповіли організатори гри. CoinMarketCap додав, що користувачі не можуть продати цей токен на популярній біржі Pancakeswap.

Зазначимо, після "Ігри в кальмари" аудиторія Netflix зросла до 214 мільйонів користувачів. При цьому з 1 січня вартість компанії збільшилась більш ніж на 18%.

Нагадаємо, Netflix оцінив вигоду від серіалу "Гра в кальмара" у $891,1 млн. За оцінками Netflix, 89% людей, які почали дивитися серіал, переглянули не менше 75 хвилин (більше однієї серії), а 66% глядачів, або 87 млн людей, які доглянули "Гру в кальмара" за перші 23 дні.

Раніше повідомлялося, що криптовалюта Shiba Inu, названа на честь однойменної японської породи мисливських собак, у жовтні радикально зросла у своїй ціні.

Нагадаємо також, що нещодавно історичного рекорду досягла вартість найбільшої світової критовалюти — біткоїна, який піднявся майже до $67 тисяч. На сьогодні його вартість становить близько $61 тисячі.