Конкурс "100 тисяч грн на розвиток бізнесу"

Конкурс "100 тисяч грн на розвиток бізнесу"

Двадцять малих підприємців України змагаються за 100 тисяч грн на розвиток свого бізнесу! Ти можеш їм допомогти!


Сьогодні малому бізнесу як ніколи потрібна підтримка, зокрема фінансова. Розуміючи це, великий фестиваль для малого та середнього бізнесу GET Business Festival, що відбудеться 14 липня у Києві, у Pochayna Event Hall, та бізнес-портал Delo.ua розігрують 100 тисяч гривень серед українських малих підприємців на розвиток їх справи.

Ми отримали безліч заявок від підприємців з різних куточків України та попередньо відібрали з них двадцять, які відповідають критеріям конкурсу. Тепер ми визначаємось з десяткою фіналістів, які 14 липня презентують себе на GET Business Festival, де і буде визначений переможець!

7 липня — останній день, коли можна підтримати одного з 20 учасників конкурсу своїм голосом, після чого будуть визначені 10 переможців за методикою: 50% оцінки — результат онлайн-голосування читачів на сайті delo.ua, та 50% — результат оцінки редакції видання. Увага! Від однієї особи приймається один голос за одного з учасників конкурсу! 

14 липня 10 фіналістів будуть запрошені у Pochayna Event Hall на великий фестиваль для малого та середнього бізнесу GET Business Festival, де презентують свій проект перед учасниками фестивалю та експертним журі, які і визначать остаточного переможця конкурсу, який на сцені фестивалю отримає сертифікат на отримання призового фонду в 100 тисяч грн. Вболіваємо за кожен проект та кожному бажаємо успіхів! 

Фестиваль бізнес-досвіду GET Business Festival. 14 липня 2021 року. Pochayna Event Hall. Приєднуйся за посиланням, аби за один день перейняти досвід успішніх українських підприємців! 

Голосування
вже
закінчилося

  • Analytics Group P&P, Богдан Перфілов, Київ

    Analytics Group P&P, Богдан Перфілов, Київ

    Проєкт стартував у вересні 2020 року, в команді 5 людей

    Проєкт займається бізнес-аналізом та аналізом даних. Команда розробила кейс з відкриття франшизи "Starbucks", також була розроблена спеціалізована програма "AGPP Software" для зручного спостереження за процесом аналізу даних та швидким доступом до звітів.

    "Оскільки це перспективна та конкурентоспроможна сфера діяльності в Америці та Європі, ми хотіли б розвивати цей ринок в Україні.

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "На розвиток та вдосконалення програмного забезпечення "AGPP Software", на створення рекламної кампанії". 

    Сайт: https://www.agpp.com.ua/ua/

    Голосів 291

  • Blue ocean solutions, Катерина Газарова, Київ

    Blue ocean solutions, Катерина Газарова, Київ

    Проєкту 1 рік і 4 місяці, у команді 10 людей

    Проєкт займається виробництвом екологічних товарів — паперових соломинок — для сегмента HoReCa. 

    "За досить короткий час — 6 місяців — ми створили надзвичайно якісний товар — паперову соломинку. Вона витримує стійкість в холодних та гарячих напоях до 2-х годин. Також ми єдиний виробник паперових соломинок, який сертифікований за міжнародним стандартом FSSC 22000"

    Проєкт вже співпрацює з мережею АЗК "WOG", де в кафе використовуються соломинки і підстаканники із кавової макухи Blue ocean solutions. Також паперові соломинки продаються в гіпермаркеті МЕТРО.

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Зараз нагальним питанням для нас є купівля термоформера, який допоможе виготовляти паперову кришку. І саме ці кошти допоможуть в частковій реалізації цієї ідеї". 

    Сайт: https://bos.com.ua

    Голосів 550

  • KDG group, Денис Головін, Київ

    KDG group, Денис Головін, Київ

    Проєкт запущено 1 квітня 2021 року, над ним працює 4 людини

    KDG group займається цифровою трансформацією бізнесу.

    "Якось ми відпрацювали перехід в онлайн всіх процесів у іншому проєкті та зрозуміли, що це може бути цікавим для багатьох компаній. Тепер ми надаємо нашим клієнтам не лише консалтинг, а й практичне впровадження проєкту нашими спеціалістами та субпідрядниками з виконанням усіх функцій в комплексі. Таким чином ми забезпечуємо максимально швидке та ефективне впровадження нової екосистеми для бізнесу і несемо відповідальність за життєздатність всієї інфраструктури. Перший контракт на понад 250 тисяч грн ми отримали через тиждень після реєстрації компанії"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: створення та запуск рекламної кампанії продукту для залучення більшої кількості клієнтів і як наслідок розширення команди проєкту. 

    Сайт: https://kdg-group.pro/services/czifrovaya-transformacziya-biznesa/

    Голосів 14

  • Nakol.Art, Наталія Шамрай (Колпакова), Київ

    Nakol.Art, Наталія Шамрай (Колпакова), Київ

    Проєкт діє з 2017 року, працює від 1 до 5 чоловік

    "Моя продукція — це шовкові шарфи та їх похідні: плащі та кімоно, мули та маски для сну. Принти, на основі яких створена тканина для колекції — це мої графічні серії і ілюстрації до літературних творів, це самостійні роботи з яскраво вираженим сюжетом, які можуть бути аксесуаром та предметом інтер’єру. З березня 2021 року мої шовкові шарфи презентують у київському ЦУМі"

    Проєкт брав участь у міжнародних фестивалях дизайну, таких як Паризький тиждень дизайну, Frankfurt Ambiente та Stokholm Formex. У жовтні 2018 року відбулася персональна виставка в ООН у Відні в рамках Днів України. Срібний призер конкурсу Epson Digital Fashion, срібний призер на міжнародному конкурсі New Fashion Zone (жовтень 2020 року). 

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Я хочу відкрити власний салон, шоу-рум, де буде можливо показати всі види дизайну моїх продуктів у всій красі і проводити освітні заходи". 

    Сайт: https://www.nakol.art

    Голосів 210

  • W-Business, Юлія Гречка, Київ

    W-Business, Юлія Гречка, Київ

    Проєкт на стадії запуску. В команді наразі 4 людини

    W-business — це проєкт, створений жінками для жінок. Проєкт на стадії запуску: розписані план розвитку і організаційна структура, розробляється маркетингова стратегія, готується кампанія із запуску, комерційні пропозиції, презентація продуктів.

    "Наша велика мета — підсилити спроможності жіночого бізнесу. Наші клієнтки отримують послуги з побудови і запровадження процесів управління людьми (адаптація, оцінка, мотивація), побудови та розвитку відділу продажів, розробка сервісних стратегій, контроль якості на аутсорсі". Проєкт на стадії запуску: розписані план розвитку і організаційна структура, розробляється маркетингова стратегія, готується кампанія із запуску, комерційні пропозиції, презентація продуктів.  Чому саме жінкам? Останні світові дослідження твердять, що перспектива розвитку економіки саме в жіночому підприємництві. Жінки стикаються з проблемами працевлаштування, гідної оплати їх праці, їм важче тримати кредити, залучити інвесторів та безліччю інших. Існує такий термін, як приховане безробіття — це саме про тих жінок, які не виходять з декрету, або не можуть знайти гідну роботу, тому що вони можуть піти в декрет. І саме тут зароджується ідея створення власного бізнесу. Ми прагнемо, щоб в нашій країні стало більше рольових моделей саме серед жінок-підприємниць і наша місія — допомагати їм в цьому".

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Нам потрібний ребрендинг (переробити сайт, зробити нове лого, бренд-бук) і реклама для швидкого виходу на мінімальну самоокупність. Для цього потрібно найняти на аутсорс маркетолога-таргетолога на 2 місяці і запустити рекламу".

    Сайт: https://wowhr.com.ua

    Голосів 716

  • Бренд одягу Bone Idle, Петенко Анастасія, Київ 

    Бренд одягу Bone Idle, Петенко Анастасія, Київ 

    Проєкту 2,5 роки, 4 людини в команді

    "Наш одяг віддзеркалює тренди та явища сучасного світу основних сфер життєдіяльності мілленіалів: музика, культура, урбанізм, технології. Працюємо з одними із найбільших рітейл-партнерами, маємо найнижчий відсоток повернення одягу згідно зі статичними данними індустрії серед нашого сегменту, були висвітлені у більш ніж 10 міжнародних медіа"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Збільшимо покриття діджитал-маркетингу, щоб оптимізувати В2С стратегію та вийти на стабільний рівень прибутковості".  

    Сайт: https://www.boneidleofficial.com

    Голосів 68

  • Бренд одягу FINCH, Катерина Бякова, Київ

    Бренд одягу FINCH, Катерина Бякова, Київ

    Проєкт створено у 2013 році, у команді дві людини

    FINCH — український бренд та сімейний бізнес, який випускає перший в світі одяг, що має декілька луків у доповненій реальності. Серія базового напів-віртуального одягу у коллабі з FFFACE була презентована у 2020 році на Ukrainian Fashion Week. Наразі у планах на осінь 2021 нова серія одягу з ефектами доповненої реальності та принтами від діджитал-митців, яку проєкт презентує на міжнародній виставці в Дубаї. 

    "На тлі зниження ефективності класичних подіумних показів в Європі презентація колекції без моделей і без одягу в форматі арт-AR-виставки була дуже інноваційною. Тому ідея віртуального показу кілька років не давала нам спокою. З 2019 року ми почали використовувати доповнену реальність (AR — augmented reality) для презентації арт-принтів в колекціях через фільтри у Instagram, тому що відчули, що за цим майбутнє. Ми помістили реальну, відшиту колекцію у вигляді 3D фігурок у Instagram фільтри, попередньо відсканувавши на моделях все величезним 3D-сканером. Моделями можна було гратися та робити сторіз, і це було вибухово. Тепер ми разом з партнерами-розробниками FFFACE поставили перед собою новий челендж: створити напів-віртуальні речі, реальний одяг, який у камері смартфона виглядає інакше та дозволяє створювати незвичайний контент з анімованих AR луків. Віртуальні ефекти спрацьовують завдяки принтам на речах при піднесенні камери смартфону. Кожна фізична річ має безліч 3D ефектів і вирішує проблему сталого споживання, економії місця у шафі та додає драйву постам та сторіз. Фактично клієнт має річ-підписку, що змінюється при наведенні на неї камери Instagram сторіз та час від часу змінює ці динамічні Insta ефекти новими, залишаючись фізично незмінною. Ще ніхто з відомих модних брендів та тих, хто працює з доповненою реальністю, не презентував подібний одяг та, звичайно ж, не робив це настільки масштабно". 

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "На презентацію напів-віртуального одягу на міжнародній виставці у Дубаї. Формат презентації буде статичним у виставковій зоні: ми розташуємо 10 планшетів, що демонструватимуть ефекти доповненої реальності для кожного арт-принта навпроти кожного елементу серії реального одягу на манекенах. Сума призу покриє витрати на трансфер колекції та команди з двох дизайнерів FINCH у Дубаї, монтаж та інфраструктуру презентації, а виробництво речей та розробку фільтрів ми покриємо самі". 

    Сайт: https://bit.ly/3hkfMmZ

    Голосів 350

  • Екологічний пінопласт та пластик S.Lab, Юлія Бялецька, Київ

    Екологічний пінопласт та пластик S.Lab, Юлія Бялецька, Київ

    Проекту 1,5 роки, працює 4 людини

    S.Lab — це родинний проект, який займається вирощуванням екологічної альтернативи пінопласту та пластику із технічних конопель та грибного міцелію, що є zero-waste та zero-toxic матеріалом, який на 100% біологічно розкладається: після використання його можна викинути в ґрунт, і там він повністю зникне за 30-45 днів без будь-якого сліду.

    "Близько 5 років тому прийшло усвідомлення того, що у світі занадто багато непереробного сміття і ми рухаємося не туди. Це сталось на острові Балі, де ми побачили на піску суцільний килим із пластику. Тоді почався наш екосвідомий шлях. Ми налагодили крафтове виробницво міко-матеріалу та виробів з нього (зокрема, пакування), вже почали просування матеріалу на ринку та зробили перші продажі, запустили колаборації з кількома українськими дизайнерами та крафтовими виробниками"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Цю суму ми витратимо на автоматизовану лінію очистки технічних конопель та вирощування міцелію"

    Сайт: https://bit.ly/3dphAdn

    Голосів 430

  • Клуб персонального фітнесу DASport, Дмитро Андріянов, Бровари

    Клуб персонального фітнесу DASport, Дмитро Андріянов, Бровари

    Проєкт запущено у квітні 2021 року, в команді 3 людини

    Клуб персонального фітнесу DASport є нестандартним форматом для ринку фітнес-послуг, де клієнти працюють в залі виключно з тренером: самостійні тренування недозволені. Це проект не підприємця, а тренера-практика. 

    "Ми дуже відповідально ставимося до тренувального процесу, розуміючи, що неправильно підібрані вправи в кращому випадку не принесуть жодної користі, в найгіршому — нанесуть шкоду.Також в клубі є комплексна програма схуднення DAязможу, я скаладається з тренувань, індивідуального плану харчування та онлайн підтримки тренера на шляху до досягнення мети"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "За останні два місяці ми спостерігаємо зростання кількості клієнтів, яким потрібне не лише фізичне навантаження, а скоріше реабілітація. Найбільш критичною проблема з опрно-руховим апаратом є у двох вікових категорій 15-19 років (студенти, школярі) та у людей 50+. Такі клієнти потребуть окремого комплексу тренувань та зовсім іншого підходу. Для забезпечення вдалого реабілітаційного процесу клубу необхідно придбати спеціальне спортивне обладнання, а персоналу пройти курси підвищення кваліфікації". 

    Сайт: https://www.facebook.com/DAsport.Brovary 

    Голосів 149

  • Консалтингова компанія "ЧАС ЗМІН", Мар'яна Кобеля, Київ

    Консалтингова компанія "ЧАС ЗМІН", Мар'яна Кобеля, Київ

    Проєкт створений у 2019 році, у команді 10 людей

    Компанія займається консалтингом у сфері залучення грантових коштів на бізнес та соціальні проєкти. Проект інформує бізнес та громадськість про актуальні грантові конкурси на своєму YouTube-каналі, а також навчає бізнес та громадськість в Школі з написання грантових проєктів. За час практики написано понад 65 успішних грантових проєктів, проведено понад 120 навчальних заходів для представників бізнесу, влади та громадськості, розроблено та втілено понад 120 фандрейзингових стратегій.

    "Ідея створення консалтингової компанії виникла на вимогу часу, адже зараз в Україні є величезні можливості залучати грантові, безповоротні кошти на проєкти, але дуже мало хто знає, як їх шукати і як правильно оформити пакет документів, щоб заявки до фондів були конкурентоспроможними та претендували на виграш гранту. Наш продукт важко порівняти з якимось іншим, бо в Україні фактично не представлена дана послуга в консалтингу"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "На розвиток нашого YouTube — каналу ЧАС ЗМІН (25 тисяч грн), на проведення трьох навчальних груп в Школі з написання грантових проєктів для представників МСП Луганської та Донецької області (45 тисяч грн), на розробку методичних рекомендацій в цифровому форматі для представників МСБ на тему "Як отримати грант на власну справу" (24 тисячі грн) та на таргетовану рекламу задля промоуції методички (6 тисяч грн). 

    Сайт: http://www.chaszmin.com.ua/ 

    Голосів 1294

  • Мобільний додаток No Grab App, Дмитро Брусо та Тетяна Гайович, Львів 

    Мобільний додаток No Grab App, Дмитро Брусо та Тетяна Гайович, Львів 

    Проєкт стартував в березні 2021 року, над ним працює 2 людини

    No Grab App — це мобільний додаток для визначення заборонених і не рекомендованих інгредієнтів в косметиці, який грунтується на базі даних CosIng, яка є регулюючим документом в Євросоюзі. 

    "Наша місія — зробити інформацію простіше, щоб рішення користувачеві давалися легше. На даний момент у нас стабільний органічний прихід користувачів близько 10 в тиждень, з них залишаються з додатком 2-3. Сьогодні додатком користується близько 200 чоловік в місяць в середньому". 

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Залучення нових користувачів, реклама, закупівля інтеграції з блогерами тощо".

    Сайт: https://nograb.app/

    Голосів 712

  • Мобільний додаток для підтримки ментального здоров'я MindSelf, Олена Перевозчикова, Київ

    Мобільний додаток для підтримки ментального здоров'я MindSelf, Олена Перевозчикова, Київ

    Проєкт стартував у квітні 2021 року, залучено 3 людини

    Мобільний додаток MindSelf — це коуч медитації у вашому смартфоні, інструмент психологічної самопомочі для побудови стресостійкості, покращення уваги, підвищення ментального здоров’я та усвідомленості. 

    "В умовах постійного стресу, що досяг максимуму з початком пандемії, ми не знаходили якісного технологічного засобу психологічної самодопомоги, адаптованого для нашої аудиторії. Тому ми вирішили створити власний мобільний додаток. За півтора місяці після старту в нас вже 3000 приватних користувачів у Google Play Market та AppStore. Кожного дня долучається близько 150 користувачів"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "В разі отримання призу ми направимо кошти на наукові дослідження та розробку стрес-детектора, якій за допомогою сканування профілю мовлення буде фіксувати стресову реакцію в самому її початку та допоможе користувачу купірувати її за допомогою медитації або дихальної вправи".

    Сайт: https://www.mindself.space

    Голосів 203

  • Музей у темряві "Третя після опівночі", Аліна Марненко, Київ

    Музей у темряві "Третя після опівночі", Аліна Марненко, Київ

    Проєкту більше 4 років, в команді 12 людей

    Це єдиний музей в Україні, відкритий на власні кошти його авторів (Аліни Марненко та Володимира Дідуса), в якому всі екскурсії проходять в повній темряві у супроводі незрячих гідів. Місія проєкту — зруйнувати бар'єр у спілкуванні між зрячими та незрячими та надати незрячим можливості для гідного працевлаштування. Музей праює у форматі edutainment — розваги з освітньою складовою. 

    "Для цього у просторі 150 квадратних метрів ми відтворили цілий світ: вулицю, квартиру, природу, мистецьку галерею. Кожна локація облаштована зі звуками та запахами, але знаходиться в повній темряві. У нас в команді вже 6 гідів, які провели екскурсії для більше 25 тисяч людей"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Ми готові розширюватись і хочемо відкрити другий музей у Львові! Це буде простір 200 квадратних метроів з 5-ма новими локаціями у темряві. Проект дасть можливість працевлаштувати ще 6 незрячих гідів і створювати інтерактивні освітні виставки для жителів міста та туристів зі всього світу! На відкриття потрібно 1,8 млн грн, з яких у нас вже є 1,2 млн грн". 

    Сайт: https://www.facebook.com/0300.com.ua 

    Голосів 716

  • Онлайн-опитування "Власна Думка", Олексій Делюков, Київ 

    Онлайн-опитування "Власна Думка", Олексій Делюков, Київ 

    Проєкт діє з 2017 року, в команді 6 чоловік

    "Власна Думка" -  це професійна споживча онлайн-панель, що об'єднує понад 280 000 інтернет-користувачів з усіх міст України. Учасники проекту діляться своєю власною думкою, приймаючи участь в онлайн-опитуваннях провідних соціологічних і дослідницьких компаній України та світу.

    "Ми працювали маркетологами великих компаній і бачили, як повільно, важко і дорого буває отримати традиційними методами досліджень зворотній зв'язок від споживачів та клієнтів. І народилася ідея створити простий онлайн-інструмент, щоб допомогти компаніям і організаціям краще розуміти своїх споживачів та клієнтів. Ми зібрали понад 280 000 респондентів, які із задоволенням майже щодня проходять цікаві онлайн опитування таких компаній як Ipsos, Kantar TNS, GfK, ARMI Marketing Millward Brown та ін."

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "На залучення до проекту молодих спеціалістів — студентів старших курсів та випускників факультетів соціології Національного університету "Києво-Могилянська академія" та Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана".

    Сайт: https://vlasnadumka.ua

    Голосів 62

  • Проєкт @3,14ban, Уварова Катерина, Харків

    Проєкт @3,14ban, Уварова Катерина, Харків

    Проєкту 2 роки, у команді 3 людини

    @3,14ban приймає банери після івентів та створює з них нові речі — торби, гаманці та інше. Вже перероблено більш 5 кілометрів банерів, відбулись колаборації з брендами, та ведеться роздрібна торгівля товарів з переробленого банеру у партнерських магазинах. 

    "Треба не тільки сортувати сміття, але і вирішувати проблеми його утилізації. Ми пробуємо робити це креативно та долучати молодь через лекції. Не маємо практично конкурентів, але маємо кілометри пвх, яке вже ніколи не буде потрібне". 

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Купимо додаткове обладнання для розширення та масштабування проекту". 

    Сайт: https://www.facebook.com/314ban/

    Голосів 105

  • Ресторан "Барін", Сергій Сорокунський, Херсон

    Ресторан "Барін", Сергій Сорокунський, Херсон

    Проекту 8 років, працює 20 чоловік

    "За вісім років існування закладу мені та моїй команді вдалося перетворити колишнє приміщення військової казарми на один з кращих ресторанїв нашого міста! Щороку реінвестуємо всі зароблені кошти в відбудову, реконструкцію та покращення умов для відвідувачів та працівників закладу! Все це відвувається без залучення кредитів, інвестицій і не дивлячись на кризу, пандемію та будь-які перешкоди! Нашим ключовим продуктом є м'ясо а саме яловичина та баранина. На початку ми розуміли що якісну баранину та яловичину в потрібній кількості нам не знайти. Тому ми вирішили створити власну ферму. Сьогодні ми вирощуємо українську сіру корову та овець курдючної породи гіссари"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "За допомогою грошового призу я б дуже хотів придбати камеру для сухого визрівання м’яса, яка дозволяє довше зберігати продукт, покращуючи та розкриваючи його смакові якості".

    Сайт: https://barin.in.ua

    Голосів 1217

  • Сервіс зберігання речей "Чердак", Олександр Логвін, Київ

    Сервіс зберігання речей "Чердак", Олександр Логвін, Київ

    Проєкту 2,5 роки, у команді 7 людей

    Сервіс надає послуги оренди приміщення для зберігання речей на час ремонту, переїзду або зміни сезону, а також допомогає в організації транспортування меблів і речей з попередньою упаковкою і подальшим розміщенням в боксах на складі. Клієнтами сервісу є фізичні особи, так і підприємці. На сьогодні проєкт вже відкрив 3 склади в місті Києві. 

    "Переїхавши до Києва і орендуючи житло самі зіштовхнулися з проблемою зберігання речей, які не потрібні зараз, займають простір дома, але потрібні будуть потім. Але виявилось, що в Києві практично немає такої послуги, яку практично кожен українець бачив в американських фільмах або за кордоном. Це відносна нова послуга для ринку України. Тому на даному етапі наша мета популізація self storage та формування культури користування Сервісами зберігання речей". 

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги:  Плануємо відкрити ще 1 склад в Києві.

    Сайт: https://4erdak.com.ua

    Голосів 1239

  • Українські флок технології, Олег Скурчинський, Київ

    Українські флок технології, Олег Скурчинський, Київ

    Проєкту 10 років, в команді 6 людей

    Проєкт займається единим в Україні виробництвом ручних інструментів та матеріалів для флокування (нанесення оксамитового покриття для різноманітних поверхонь).

    "Ідея наносити флок на різноманітні поверхні та створювати інструменти для цього,  з'явилась під час захоплення автотюнінгом. Спробували наносити флок не тільки на елементи автомобіля, такі як стійки або відділи для зберігання, але й на предмети побуту: наприклад, на вішаки. Вкриті флоком вішаки не дозволяли речам падати. Так з'явилися перші замовлення — магазини брендового одягу, які потребували оригінальних вішаків, які до того ж можна було зробити різних кольорів — під колір колекції, наприклад. Інструмент для флокування — Флокатор, був іноземного виробництва. Ми розібралися що до чого, і розробили свій власний інструмент — який і став прототипом сучасного Флокатора, який ми запустили в серійне виробництво та реалізовуємо не тільки в України, а і за кордоном"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Обладнаємо цех по фарбуванню флоку, що надасть можливість суттєво пришвидшити процеси виробництва флоку і тим самим збільшити об’єми випуску нашої продукції". 

    Сайт: https://flock.com.ua

    Голосів 171

  • Ферма "Бабині кози", Олександр Бабін, с. Галайки, Київська область

    Ферма "Бабині кози", Олександр Бабін, с. Галайки, Київська область

    Проєкт існує з 2007 року, працює 2 людини

    "Бабині кози" — це ферма, створена на базі колгоспу, який розпався. Мета проекту: не лише повний цикл виробництва натуральної продукції з козиного молока, а й збереження інфраструктури бувшого тваринницького комплексу. 

    "Нами була орендована земельна ділянка для заготівлі кормів, придбані і реконструйовані тваринницькі приміщення та сироварні, придбана сільськогосподарська техніка та обладнання, завезене племінне поголів'я кіз із-за кордону. Налагоджено повний цикл виробництва сирів та кисломолочних продуктів та створено туристичну інфраструктуру. 

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Інвестуємо в ігровий майданчик на вигулі для кіз задля покращення креативності локації та збільшення туристичного потоку".

    Сайт: http://babynikozy.com.ua/

    Голосів 3657

  • Центр психологічної діагностики і реабілітації Neuroflex, Роман Іванов, Київ 

    Центр психологічної діагностики і реабілітації Neuroflex, Роман Іванов, Київ 

    Проєкту 4 роки, у команді 16 людей

    Центр займається діагностикою і корекцією розладів нейророзвитку у дітей та дорослих (аутизм, РДУГ, дислексія, порушення мовлення тощо), психологічними консультаціями, психотерапією, реабілітацією після інсультів, травм головного мозку та деменції.

    "Ми бачили, що в Україні бракує сучасних і доказових послуг в сфері психічного здоров'я. Ми знали про західний досвід, які методики та стандарти лікування використовуються, тож вирішили формувати команду і починати розгортати свій психологічний центр. Ми допомогли вже понад 500 дітям, батькам, дорослим та людям похилого віку"

    На що витратимо 100 тисяч грн в разі перемоги: "Частина коштів піде на створення якісного, доказового контенту і психологічну освіту населення, оскільки багато людей досі відкладають звернення по психологічну допомогу через страх, стереотипи або незнання. Інша частина піде на розвиток і масштабування, щоб зробити наші послуги доступнішими. Йдеться про відкриття додаткової філії, підготовку фіхівців та оптимізацію бізнес-процесів". 

    Сайт: https://neuroflex.ua

    Голосів 704