НБУ курс:

USD

41,36

+0,04

EUR

46,01

+0,21

Готівковий курс:

USD

41,60

41,50

EUR

46,15

46,00

"Київський метрополітен" через ажіотаж збільшить кількість кандидатів у машиністи

"Київський метрополітен" через ажіотаж збільшить кількість кандидатів у машиністи
Фото: КП "Київський метрополітен" / Facebook

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" оголосило додатковий набір для охочих навчатись на курсах машиністів і машиністок.

Економічна відповідальність: Топ платників податків 2024
Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте “білий бізнес” та чесно платить податки задля підтримки держави — запрошуємо взяти участь у проєкті “Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024”
Заповнити анкету

Про це йдеться на сторінці підприємства у Facebook.

"Якщо ви раптом завагались і не наважились подати заявку на курси машиністів та машиністок, які були оголошені на початку літа – у вас є можливість вскочити, як-то кажуть, в "останній вагон", – заявляє "Київський метрополітен".

Згідно з повідомленням, на попереднє оголошення відгукнулося майже 450 людей. Весь цей час відділ кадрів опрацьовував анкети, проводив зустрічі та співбесіди. Загалом були видані 50 направлень на медичний огляд. Із цієї кількості – 25 позитивних заключень, ще кілька кандидатів і кандидаток на етапі проходження медкомісії.

Беручи до уваги такий інтерес до роботи в "Київському метрополітені", на підприємстві прийняли рішення збільшити групу слухачів з 30 до 38.

"Якщо ви дійсно мрієте стати частиною колективу і впевнені у власному здоров’ї (як бачите, значна частина кандидатів не змогла пройти медичний огляд) – ми на вас чекаємо", – закликає у своєму оголошенні "Київський метрополітен".

Для того, що подати заявку, необхідно заповнити форму https://forms.gle/HfbvraXivuH6vGiu6.

Дедлайн подачі анкет – до 26 серпня включно.

Після опрацювання заявок  представник електродепо зателефонує охочим навчатися та запросить на зустріч. У підприємстві дуже просять тих, хто заповнить форму, відповідати на телефонні дзвінки.

"450 анкет – величезна кількість, направду, ми не очікували такого інтересу. Але серед них були і заявки від людей, яким просто було цікаво зазирнути за лаштунки метро. Ми дуже цінуємо вашу любов до нашої підземки. Однак просимо подаватися тих, хто прийняли виважене рішення і дійсно впевнені, що хочуть працювати в столичному метрополітені", – закликало підприємство.

Що передбачає навчання на курсах

У "Київському метрополітені" нагадали, що навчання розпочинається 2 вересня та триватиме орієнтовно 28 тижнів із виплатою щомісячної стипендії 8000 грн.

В ході навчання заплановані теоретичний та практичний блоки. Між навчанням – проміжні іспити.

Після завершення та отримання посвідчення машиніста можна претендувати на роботу в підземці (заробітна плата орієнтовно 28 000 грн).

Більше деталей про навчання за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7978.

Також у КП "Київський метрополітен" додали, що група, в якій навчається перша жінка-машиністка, на фінальному етапі. Нині триває практична частина навчання, отже, можливо, хтось з пасажирів та пасажирок вже їздили з першою машиністкою.

Дефіцит кадрів в Україні

Мобілізація фахівців до лав ЗСУ стала важливим викликом для економіки, тому у Міністерстві економіки запропонували перекваліфіковувати жінок на ті професії, представники яких пішли воювати.

Зокрема, через мобілізацію в транспортній галузі України не вистачає працівників громадського транспорту.

В Києві цей показник наближається до 30%. Київський громадський транспорт через війну стикається з проблемою відсутності кадрів - це вже призводить до збільшення інтервалів між поїздами та автобусами. 

У червні у зв'язку з дефіцитом фахівців робітничих професій у київському метрополітені змінили графіки руху поїздів. У пікові години інтервали між поїздами збільшився до 3-4 хвилин, а у міжпікові – до 6-6,5 хвилин. Графіки ж вихідного дня залишились без змін: час очікування поїзда складає 6-7 хвилин.

За інформацією виконуючого обов’язки начальника комунального підприємства Віктора Вигівського, наразі жінки складають 41% від загальної кількості працівників метрополітену. Серед них є не лише представниці традиційно "жіночих" професій, а й жінки, які опановують спеціальності, що раніше вважалися переважно чоловічими.

Додамо, що в столиці на 15-30% подорожчали послуги таксі – через дефіцит водіїв, обумовлений мобілізаційними заходами.