НБУ курс:

USD

41,17

--0,04

EUR

45,95

--0,01

Готівковий курс:

USD

41,55

41,46

EUR

46,45

46,30

Соцмережу X оцінили у чверть від вартості після покупки Маском

Соцмережу X оцінили у чверть від вартості після покупки Маском
Ілюстрація: ua.depositphotos.com

Компанія X, яку Ілон Маск придбав за 44 мільярди доларів, тепер коштує менше чверті від цієї суми.

Економічна відповідальність: Топ платників податків 2024
Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте “білий бізнес” та чесно платить податки задля підтримки держави — запрошуємо взяти участь у проєкті “Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024”
Заповнити анкету

Про це пише TechCrunch з посиланням на нову оцінку американської Fidelity Investments.

Fidelity, яка допомогла Маску придбати соціальну мережу, зараз оцінює свою частку в X у 4,19 мільйона доларів. За даними Fidelity's Blue Chip Growth Fund, до кінця серпня вартість цієї частки зменшилась на 78,7%.

Повідомляється, що Fidelity спочатку інвестувала 19,66 мільйона доларів у X, і це не перший випадок зниження оцінки активу. У липні фонд оцінив свою частку у 5,5 мільйона доларів, що також свідчить про постійне падіння вартості соцмережі.

Загалом ця уцінка свідчить, що на даний момент Fidelity оцінює X у приблизно 9,4 мільярда доларів, що значно менше від ціни покупки у 2022 році. Тоді Fidelity витратила 19,2 мільйона доларів на придбання частки в X.

Непослідовна політика Маска

Нагадаємо, 28 жовтня Маск завершив купівлю соціальної мережі Twitter за 44 мільярди доларів. Згодом він заявив про можливе банкрутство, якщо соціальна мережа не почне приносити більше грошей. Маск ініціював масштабні звільнення працівників та керівництва. Одним із перших Маск звільнив генерального директора Парага Агравала, фінансового директора Неда Сігала та Віджая Гадде, керівника відділу правової політики, довіри та безпеки.

Крім того, Маск наказав скоротити витрати Twitter на 1 млрд доларів. 

Минулого року в X відбулося досить багато змін, у тому числі був назначений новий генеральний директор у особі колишнього виконавчого директора NBCU Лінди Яккаріно. Під час інтерв’ю на конференції Code у вересні 2023 року Яккаріно заявила, що компанія стане прибутковою у 2024 році.

Проте, акції соцмережі почали падити. Щоб повернути популярність, 23 липня стало Twitter отримав новий бренд Х. Наступного дня Маск повідомив, що сайт X.com уже переспрямовує на соціальну мережу, тоді ж на платформі зʼявився новий логотип. 

Нагадаємо також, що Twitter також демонстрував непослідовну політику щодо "синьої галочки" для підтверджених користувачів, спершу ввівши плату за її отримання та скасувавши "галочку" для тих знаменитостей, які за неї не сплатили, а потім надавши її їм вже безкоштовно.

Джерело фото: ua.depositphotos.com