НБУ курс:

USD

41,59

+0,12

EUR

47,08

--0,09

Готівковий курс:

USD

41,50

41,42

EUR

47,45

47,25

Файли Cookie

Я дозволяю DELO.UA використовувати файли cookie.

Політика конфіденційності

Співвласник АТБ запустив нову торговельну мережу: перший ТЦ "Жито" з'явився в Житомирі

ТРЦ  мережа Жито
BGV Development запускає нову торговельну мережу. Фото: UTG

У Житомирі відкрився ТЦ “Жито” на проспекті Незалежності. Він стане першим торговельним центром у розвитку нового формату — мережі районних/приміських малих торгових комплексів. 

Торговельний центр побудований і відкритий наприкінці березня компанією BGV Development, що належить співвласнику мережі АТБ Геннадію Буткевичу.

Надалі BGV Development планує розширювати мережу ТЦ у різних містах України. Ціль ― заводити новий формат та відомі бренди й компанії у невеликі міста та районні центри, зазначає пресслужба BGV Development.

Водночас аналітики UTG, компанії, яка виконує розробку концепції та ексклюзивний брокеридж проекту, заявили, що відкриття ТЦ "Жито" є частиною стратегії щодо розвитку невеликих торгових центрів у регіонах України. Експерти компанії вже багато років наголошують, що в містечках з населенням від 10 000 мешканців у центрі та на заході України є потреба в невеликих ТЦ, які продаватимуть товари першої потреби.

Новий торговельний центр має загальну площу 3811 кв. метрів і збудований за принципом ритейл-парку: має окремі входи до магазинів із вулиці, паркування біля фасадів, зручне розташування магазинів для швидкого доступу, а також відкриту архітектуру без загальних внутрішніх галерей, як у класичних ТРЦ. Центр має дворівневу концепцію ─ цокольний та перший поверхи. Для зручності гостей та інклюзивності приміщення у «ЖИТО» було встановлено видовий ліфт.

На території ТЦ передбачено площі для 15 магазинів та кафе: тут представлені компанії різних цінових категорій та сегментів, зокрема торговельні точки відомих брендів. Серед присутніх у ТЦ компаній: супермаркет АТБ, Sinsay та Andi (одяг і взуття),  Prostor, мультимаркет «Аврора», бутик квітів, зоомагазин, а також кафе й аптеки. Очікується, що торговельний центр будуть відвідувати близько 120 тисяч гостей щомісячно.

На момент відкриття основні орендарі вже відкрили свої магазини: торговельний центр було заповнено на 96%. 

Максим Коваленко, директор BGV Development наголошує, що компанія продовжує активно ремонтувати та будувати нові комерційні об’єкти, посилюючи регіональну ритейл-інфраструктуру.

"Із 2024 року ми розпочали реалізацію нового для нас формату ритейл-парків ─ мережі малих торговельних комплексів у невеликих містах та районних центрах. Ми маємо надію, що це не лише приведе великі бренди у невеликі населені пункти, але і дасть поштовх для регіональної економіки, зокрема завдяки збільшенню товарообігу та кількості робочих місць. Наприклад, завдяки будівництву ТЦ «ЖИТО», створено понад 180 робочих місць», ─  пояснив Коваленко.

BGV Development — компанія, створена у червні 2024 року, у складі інвестиційної групи BGV Group Management, засновником якої є Геннадій Буткевич. Група розвиває напрям девелопменту та інвестує у проєкти комерційної й житлової нерухомості. Зокрема, будуєкотеджне містечко на 50 вілл під Києвом.

Окрім того, у BGV Group Management наголошують, що  відкриті до розгляду нових інвестиційних проєктів, зокрема на партнерських засадах: як щодо комерційної нерухомості, так і масштабних житлових об’єктів.

Як повідомляло раніше Delo.ua на, BGV Group Management та SAGA Development підписали угоду про партнерство, що дооможе завершити будівництво  проєкту Boston Creative House, розташованому на проспекті Степана Бандери в Києві.

Згідно з анонсами, на 2025 – 2027 роки у Києві заплановано відкриття торговельно-розважальних центрів на понад 250 00 кв. метрів.