- Категорія
- Транспорт
- Дата публікації
- Змінити мову
- Читать на русском
В порт Одеси вперше з початку війни зайшов "справжній" контейнеровоз з Китаю
21 квітня до одного з терміналів Одеси пришвартувався контейнеровоз Pros Hope, який без зупинок приплив із Китаю. Таке судно зайшло в українську гавань уперше з початку повномасштабної війни.
Про це повідомляє видання "Думська".
Зазначається, що раніше контейнери з вантажами доставляли в порти Великої Одеси не спеціалізовані судна, а так звані фідери, пристосовані для їхнього перевезення.
Два фідерні контейнеровози, керовані українською компанією, — T Mare і T Moon — від початку квітня працюють на лінії, що зв'язала Чорноморськ із турецьким портом Ялова і румунською Констанцою.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.uaPros Hope — «чистий» контейнеровоз, побудований 2005 року в Румунії на верфі Vard Tulcea. Судно має довжину 148 метрів, ширину 24 метри. Управляє контейнеровозом німецька компанія Interorient Marine Services.
Контейнеровоз Pros Hope прийшов в порт Одеси із китайського Чжухая без заходу в інші порти.
Україна відновила контейнерні перевезення з портів Великої Одеси
До одного з портів Великої Одеси, а саме порту Чорноморськ, 3 квітня морським коридором пройшов перший контейнеровоз за час повномасштабної війни.
Першим контейнеровозом, що пройшов українським морським коридором стало вантажне судно під прапором Панами. Його загальна довжина становить 105 метрів, а ширина - 17 метрів.
Україна досягла довоєнних обсягів експорту з портів Великої Одеси
У липні 2023 року Росія вийшла з "зернової угоди", яка дозволяла Україні безпечно транспортувати сільгосппродукції через три порти в Одеській області.
Україна у відповідь створила тимчасовий «гуманітарний коридор» для вантажних суден, які рухаються до або з морських портів України.
Станом на початок квітня Українським морським коридором експортовано 36 млн тонн вантажів. За цей час коридором пройшло вже 1,286 тис. суден, які експортували 25 млн т агропродукції до країн Азії, Африки та Європи. Це вже більше, ніж за рік роботи Зернової ініціативи, в якій брали участь ООН, Росія та Туреччина.
Як повідомляв прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, у січні Україна змогла вийти на довоєнні обсяги експорту тимчасовим морським коридором і наблизитися до показників, які були до повномасштабного вторгнення по загальному обсягу експорту.
Український морський коридор з березня, після отримання необхідних дозволів з боку ВМС ЗСУ, став працювати цілодобово.